Jeg og Morten Opsahl har lenge siklet over et dybdekart vi fant på nettet.. Det aktuelle området har vært oppe til diskusjon på samtlige turer vi har hatt. Hvorfor vi ikke har besøkt området før er uvisst, men det har kansje vært andre "sikrere" vann som har lokket mer!
Jeg ringte Morten på lørdags kvelden og lurte på om han var sugen på en tur til gullgjeddas rike! Njaaa joa svarte det i andre enden, også spurte han om vi ikke heller skulle ta turen til dette området, også tok vi turen dit søndag!
Kommer oss utpå ca kl 10.00 og starter med litt dorging på den nye plassen, Det smeller i en av Mortens stenger iløpet av 5min, den slapp desverre!
Deretter hadde vi ingen flere hendelser før vi kom over en plass der det gikk fra 15-20m og opp på 8-9m Pang, pang og pang!! Trippelhogg!! en som glapp og 2x4kgs fisker!! Det er utvilsomt fisk på grunna og vi ladder jerk utstyret.. Etter kort tid med Trugliden i vannet kan min første trueglide gjedde taes bilde av.. Har sagt det før og sier det gjerne igjen! Det er ikke måte på hva disse fiskene får seg til å gape over! Nesten litt groteskt
Det ble en liten en til på samme grunna på en Jeff boggs paddeltail
Det er utvilsomt flotte fisker også i dette vannet!
Mye ting og spise for Gjedda her! Veit loddet er skrap, vurderer nytt!
dagens største 5880gr Tatt på westins jätte
Dagens nest største 5680gr tatt på westins Jätte
Morten hadde her mista en pen fisk!! Stillinga da vi dro båten på hengern var 9-2 i MIN favør!! slik bruker det ikke være!
Morten med en liten fetto..
Vi fikk tilsammen 11 fisk. et trippelhogg og et dobbelt hogg pluss flere andre hendelser som gjør at min tro på dette området ble styrket! Stedet kommer til å levere større fisk i år, Med de bunnforholdene og betesfisk ansamlingene vi konstaterte der bør denne plassen holde storfisk!!
We will return !!
Jeg ringte Morten på lørdags kvelden og lurte på om han var sugen på en tur til gullgjeddas rike! Njaaa joa svarte det i andre enden, også spurte han om vi ikke heller skulle ta turen til dette området, også tok vi turen dit søndag!
Kommer oss utpå ca kl 10.00 og starter med litt dorging på den nye plassen, Det smeller i en av Mortens stenger iløpet av 5min, den slapp desverre!
Deretter hadde vi ingen flere hendelser før vi kom over en plass der det gikk fra 15-20m og opp på 8-9m Pang, pang og pang!! Trippelhogg!! en som glapp og 2x4kgs fisker!! Det er utvilsomt fisk på grunna og vi ladder jerk utstyret.. Etter kort tid med Trugliden i vannet kan min første trueglide gjedde taes bilde av.. Har sagt det før og sier det gjerne igjen! Det er ikke måte på hva disse fiskene får seg til å gape over! Nesten litt groteskt

We will return !!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)