Erik Walmann: Det ble en flott første høstfiskedag. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Det ble en flott første høstfiskedag.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Det ble en flott første høstfiskedag.

I går begynte det hele på et hvis. Første høstfisketuren der det kunn var spinnfiskeutstyr i båten.
    Jerkstenger og spinnfiskestenger var byttet ut med dorg/trollingstenger.
    Ingen tvil om høsten er i annmars, det er kjørlig på morningene å vår løvskog er i fred med å skifte farge å bladene faller til marken. Det klare deilige litt kjøligeluften som bringer med seg storgjeddeduft, man kjenner det på seg at nå er det dags at begynne. Tiden fremover nå kan gi mege gjeddefiskere gode minner å ha med seg inn i fremtiden.
    Vi, Michael og jeg fikk en liten forsmak på hva vi kanskje har i vente i går.

Vi begynte å spinnfiske/jerke litt rundt en øy og det tok ikke lang tiden før både jeg og Michael hadde fått vær vår lille snipe. Jeg på Jeff Boggs big boy og Michael på et spinnerbaits.
    Det er noe sprøtt med fiske, men blir god på noen teknikker.
    Michael får fisk på spinnerbait med for min del så har jeg alldri fått det. Jeg får i mine øyne bra med fisk på Jeff Boggs big boy mens Michael alldri får det. I dag ble vi enige om å tvangsfiske, jeg med spinnerbait og michael med Big boy. hehehe

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...