Erik Walmann: Nå kan det være smart å slipe opp krokene. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Nå kan det være smart å slipe opp krokene.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Nå kan det være smart å slipe opp krokene.

Det er vært trøkt en rekke steder den siste tiden. Innmeldinger har det ikke vært noe av å i vårt nettverk har fisket vært veldig labert. Men noe er i gjære. Sitter med en følelse at helgen fort kan snu litt på den negative trenden. Grunnen til at jeg tror det er at været har blitt litt mer stabilt. Noe som igjen gjør at vannenen vi fisker i også blir mer stabile. Den siste tiden har det vært stigende vann, rask nedgang i vanntempen. Disse to tingene mener jeg er lite gunstig for godt fiske. Mens nå har tempen stabelisert seg å vannet snur fra stigende til synkende noe som ofte får fart i fisken igjen.

Jeg vil først og fremst tro at det er det pelagiske fiske som vil ta seg opp.
    Jerkfiske inne på grunnener vann er for tidlige i de fleste vassdrag på Østlandet.
    Klart det finnes sjøer som leverer jerkfiske hele året uten om når isen ligger, men f.eks på Steinsfj. er det nok alt for tidlig. Må nok inn i oktober før det begynner å smelle for alvor i den sjøen.

skitt-fiske.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...