Planen i dag var fiske fra 0800 til 1500 hadde min siste dag med pappaperm og vesla var i barnehagen! Alt var klappet og klart for en flott dags fiske. Planene falt fort i fisk da jeg våknet med feber og halsvondt. Været ute tilsa at jeg heller burde holde meg inne!
Men utpå eftan ble suget for stort så jeg tok en liten tur fra land! Hadde et par hogg på jerk (sniper) og fikk opp en som var feil "kroket" Saken med denne er at den ikke hadde krok i seg overhode. Rett og slett bare lina som holdt den fast! Artig opplevelse, kansje ikke så artig for fisken!
Dette er en Dam Effzet jerk 13 cm med noe voldsomt med rassel veier ikke stort rundt 50gr.
Men det var jaggu nok til å ta kål på lettjerk stanga mi det! Tok i litt i et utkast og stanga fløy i toJækelig dumt igrunn, for stanga var god som gull den kastevekter fra 40-80gr og litt mykere aksjon gjorde at denne var greit kul å drille inn 4-7kg fisk på!
Oppsummering:Siste dag med betalt pappaperm (drit)Våkna syk (drit)Ei lita snipe som ble greit oppskrapet av sena (drit)Knekt stang (drit)
Men utpå eftan ble suget for stort så jeg tok en liten tur fra land! Hadde et par hogg på jerk (sniper) og fikk opp en som var feil "kroket" Saken med denne er at den ikke hadde krok i seg overhode. Rett og slett bare lina som holdt den fast! Artig opplevelse, kansje ikke så artig for fisken!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)