Erik Walmann: Etter brak suksseen på søndag. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Etter brak suksseen på søndag.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Etter brak suksseen på søndag.

Etter at gjeddene viste stor stor intresse for disse big paddletailene også under dorging, måtte jeg kjøpt få opp en farge som jeg tror vil gjøre det bra i store sjøer med klart dypt vann.
    Michael har vært så snill å laget et par spinnerblader til meg som jeg skal feste i front.
    Nå er det ikke godt å si om den gjør noen stor forskjell etter som vi fikk fisk både med og uten.
    Men mulig i litt større vann kan spinnerblade mulig ha noe forseg. Teste det skal uansett bli gjort.

Sik hot er nok et nok en farge som bør kunne gi fisk så tar de ikke denne så vil jeg i hverfall ikke skylde på fargen.

Er nok et bete som er best å bruke i akuratt alt for dype vann eller som et shallowbete på kveldstid i store vann da siken stiger opp i vannlaget.

Det var utrolig gøy at vi skulle få såppas klaff som vi gjorde på søndag, selv om jeg hele vegen har hatt trua så var det gøy å få respons av gjedda.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...