I dag skulle jeg ut med Anders Forsberg for å fylle på litt til artikklen. Jeg hadde gledet meg til å ta med anders på et knall kult fiske i en av Øyerens mange renner. Beklagligvis hadde de to siste dagers regn gjort det umulig å få tura i det rette områdene. Litt rådvil ble det til at vi reiste sørover i vannet der vannet var av bra kvalitet.
Michael var også ute i dag og det skulle vise seg at Norje skulle sette Svensken åp plass hehehe.

Anders Forsberg, men en revocaps jeg faktisk siklet litt på, den var tøff.

Jigghoder på attitude. Anders ga meg en del flotte tips om vertikalfiske og dropshoot fiske etter gjørs.

Jeff Boggs big paddletail leverte for Michael i dag

For min del tok denne gjedda på 7420 gr en Jeff Boggs big boy.
Fisket opp en kant som går fra 25 og opp til 5. På ca 7,5 meters dyp valgte gjedda å naile bete.
En trivelig fight som ga en bra gjedde.

Må igjen få takke Anders for en hyggelig tur, så får jeg håpe våre veier igjen vil krysses en gang i fremtiden.
Michael var også ute i dag og det skulle vise seg at Norje skulle sette Svensken åp plass hehehe.
Anders Forsberg, men en revocaps jeg faktisk siklet litt på, den var tøff.
Jigghoder på attitude. Anders ga meg en del flotte tips om vertikalfiske og dropshoot fiske etter gjørs.
Jeff Boggs big paddletail leverte for Michael i dag
For min del tok denne gjedda på 7420 gr en Jeff Boggs big boy.
Fisket opp en kant som går fra 25 og opp til 5. På ca 7,5 meters dyp valgte gjedda å naile bete.
En trivelig fight som ga en bra gjedde.
Må igjen få takke Anders for en hyggelig tur, så får jeg håpe våre veier igjen vil krysses en gang i fremtiden.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)