Fikk en hyggelig mail fra Chris som var meget fornøyd å takker alle som var med på treffet. En flott gjeng å samarbeide. Chris hadde jo noen glimrende ideer for bilder noe alle stilte villig opp på.
Jeg og Chris fikk en flott fisk nesten med en gang vi begynte å fiske. 9640 gr og 110 cm lang.
Må jo si jeg var litt stolt hehehe

men jeg tror nok det som har festet seg mest hos Chris er galskapen med alt av utstyr.
Det ble brukt mye tid på å få best mulig bilder av div baits.
Chris samlet alle betessnekkerene. De hadde en lang fin prat og fikk tatt noen bra bilder. Han fikk oss også til å ta med alt av utstyr å ta et lagbilde. Tror det er greit at vi ikke helt vet hva det koster......

Hva Chris kommer til å skrive om gleder jeg meg vilt til å se, men som jeg forstår så har det nok litt med vår fethis for beten og utstyr og gjøre.
takk for et meget hyggelig besøk Chris.
Foto: Chris Appleby/Alt om Fiske
Må jo si jeg var litt stolt hehehe
men jeg tror nok det som har festet seg mest hos Chris er galskapen med alt av utstyr.
Det ble brukt mye tid på å få best mulig bilder av div baits.
Chris samlet alle betessnekkerene. De hadde en lang fin prat og fikk tatt noen bra bilder. Han fikk oss også til å ta med alt av utstyr å ta et lagbilde. Tror det er greit at vi ikke helt vet hva det koster......
Hva Chris kommer til å skrive om gleder jeg meg vilt til å se, men som jeg forstår så har det nok litt med vår fethis for beten og utstyr og gjøre.
takk for et meget hyggelig besøk Chris.
Foto: Chris Appleby/Alt om Fiske
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)