Erik Walmann: Ny langhelg og nye muligheter !!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Ny langhelg og nye muligheter !!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Ny langhelg og nye muligheter !!!!

Vanne har kommet og det kommer kjapt og det kommer i store mengder. Min personlige erfaring tilsier at man ikke skal bruk alt for mye tid i glomma/delta nå. Men når vannet har fått stabelisert seg og eller begynner å gå ned igjen da bør man være på plass, men og det er et men, leksvikene fylles jo nå med vann og muligheten for gjeddene til å gå inn i sine kjente viker er tilstede, spørsmålet er om ikke mye fisk allerede har lek og da ikke har noen grunn til å gå inn. Hvis man skulle prøve seg i glomma/delta så ville jeg brukt tiden i vikene. Steinsfjorden føler jeg det er litt andre forhold, der kan fiske være godt selv om vannet stiger.
    Min generele tips er å bruke tiden på vann som ikke påvirkers i alt for stor grad av flomen som nå er på østlandet.

Fiskse til helgen er ikke helt spikret, men i morgen lørdag skal jeg og Steinar ha en ny battle, der vi skal måle krefter.
    Og igjen er det mulig å komme med tips/jettning som gjør at du kan vinne 5 stk 5" mini paddletail.

Hvem av meg og Steinar får mest fisk og hvem før den største ??
    Legg inn i komentarfeltet tid tips.
    Er det flere som har rett trekkes vinneren.

Så hvem og meg og steinar får flest !!
    Hvem av meg og Steinar får størst.

Sjøen vi skal fiske i holdes hemlig..........

Legg inn ditt tips (før kl 10:00 i morgen) og bli med på denne veldig uhøytidlige konkurransen.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...