Erik Walmann: Prøvde til og med å ta av krokene. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Prøvde til og med å ta av krokene.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Prøvde til og med å ta av krokene.

En av mine beste fiskedagene . Fikk til og med hugg under båten til Fossen !!!!

Noen ganger er det bare umulig å ikke få fisk, til og med når jeg kjøre baits uten kroker (for å ikke gå forbi Svenskene) satt fisken. heheheheh Ja ja Skut itte gristen før råbukken har gjemt seg.

Ja ja det gikk fint i dag. Ble et bra antall fisk og et bra antall med innmeldingsfisker.
    Jeff Boggs paddletail og Jeff Boggs Big boy leverte så fort de kom i kontakt med vann.
    I hverfall for et par av oss (noe vi kommer til å se i senere innlegg) mens for andre var det svært svært vanskelig å få fisken til å ta.

Igjen må jeg berømme stanga til Buster, mothugget sitter som smurt, mistet en fisk i dag av ca 8-10 fisk.

Hot whitfish og tennesishad med orange buk og coward leverte big time.

Var heldig å ha med meg en kontrollveier og en fotograf i dag. Steinar Unnestad og Christer Fossen.
    De tok seg tid(hadde tid,go tid) til å ta bilder å være mine vitner.

Første som kom opp av godkjent fisk i år var denne 5100 kg.
    Og den nye fiskeskjorte viste mojo. Heia Norge.

Neste var en 5300 kg. Bang sa det i det big boyen traff bunnen på ca 10 meter.
    Nå gikk det slag i slag en stund. Mens Fossen og Unnestad ja hva gjorde egentlig Fossen og Unnestad, uten om å kjøre frem og tilbake mellom fiskeplass og min båt ?

Bang igjen og nå var det bedre motstand. 8020 gr og 104 cm.
    Nå begynte det virkelig å bli en grymt flott dag med tanke på antall fisk. Men det skulle ikke gi seg med dette.

Bang igjen og igjen kjente jeg kreftene av en fin fin fisk, at jeg skulle få min første 10+ var jeg ikke sikker på før vi hadde veid veienettet. 10040 gr og 107 cm. En real fin fisk som virkelig ga en god fight.
    Å skjorta oser av Mojo. Heia Norge.

Det er ikke bare damer som titter ............... Steinar klarte ikke å holde seg unna.
    Hvorfor titter man dit liksom..........

Bang igjen og den siste fisken for dagen 8120. Jeg kunne skimte gleden i øynene på de to andre gutta.
    Selv om de så og si blanka i dag så klarte de å glede seg med meg..........eller ? hehehehe

Gøtt gøtt gøtt å bikke disse magiske 10 kg og ekstra morro er det jo at Jeff Boggs leverer så til de grader. Det er fisk nr to på over 10 på hans big boy og det er først i år jeg føler jeg har de fargene jeg trenger. I fjor hadde jeg jo egentlig bare en.

Utrolig bra tur, utrolig bra mojo i skjorta, og Jeff your my man !!!!!!
    Innmeldingen legge vel inn i slutten av helgen.
    Alle ble tatt i mellom 9 og 12 meter fiskende saaakkkteee langs bunnen med big boy !!!!!!
    Smack i backarna.................

Skrell ikke potene, før tiuren har miste fjøra.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...