Erik Walmann: Ja da er det et par fridager man bør benytte på en go måte. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Ja da er det et par fridager man bør benytte på en go måte.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Ja da er det et par fridager man bør benytte på en go måte.

Først vil jeg benytte muligheten til å ønske alle ørrettrollere på Mjøsa lykke til.
    Kl 00:00 natt til søndag er vente tiden over.
    Ryktene går om god stemming allerede i dag og mange båter er allerede på plass.

Dette blir som krepseåpningen på steinsfjorden eller lakseåpningen 1 juni, der for mange et høydepunkt der vente tiden nå endelig er over.

Så skitt-fiske alle sammen, håper det blir punninger på alle sammen.

Her kan man følge med på hva som skjer.

pst hvis det skulle komme en gjeddetroller opp på søndag så ikke skyt meg hehehehehehe.

I dag har jeg pakket 7 kasser med baits.
    1 kasse med big paddletail
    1 kasse med big paddletail shallow.
    1 kasse med big boy
    2 kasse med jerk
    1 kasse med wobblere
    1 kasse med jerk/wobblere.

Jeg kommer helt sikker ikke til ha ha brukt for mer en en liten del av dette, men jeg hater å komme i den situasjonen at det er noe jeg mangler/savner.

Ferden går nordover, men alt bunner i hvordan jeg får satt ut båten på en foruftig måte.
    Så det står i faktisk mellom 3 alternativer i morgen. Hvilke det blir bestemmes i morgen.

Nå kan fisken stå grunt og den kan stå dypt. Så derfor har jeg valgt å ta med meg en del forskjellig type baits.

Den nye fiskegenseren kom denne uken så nå er det bare å få fisket inn den og få en del innmeldingsfisk for Norge. Det har vært i overkant mye svenskt men så har de hatt muligheten til å starte tidligere.

Vi er flere i morgen og jeg ønsker både Fossen,Opsal og Unnestad skitt-fiske.
    Og til alle dere andre, vi er inne i en go månefase så ikke tvil, pakk et skring, ta med fotoapparate og kom dere for pokker ut hehehehe

SKITT-FISK

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...