Erik Walmann: AC er unik rett og slett !!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: AC er unik rett og slett !!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: AC er unik rett og slett !!!!

Nå har jeg den gleden av å ha noen AC baits i kassa mi og det er ikke bare uttseende som er flott de går de går også utrolig godt i vannet.

fenris glider har jeg et 3 stykker av og de er rett og slett utrolig behaglige å jobbe med. De har en gange som jeg vil si ligger i mellom pig og M&E og for de som kjenner akuratt de to betene så vet man hva man kan forvente. Det er en liten regel innen for hvilke bete man skal bruke til de forskjelle typer vannkvalitet og det er at man ikke skal se konturen av bete godt, det skal på en måte gå litt i et med vannet.
    Mange av disse fenri gliderene er veldig duse i fargen noe som gjør de aktuelle hele tiden.

tånglake

silver shad med folie.

Hwer har vi et artig bullbete som går shallow og dykker flott ned med utslag til sidene.
    Jeg har ogsså en av disse og det vil ligge i de kassene som nå skal være med ut i båten i mai.

Võlven reloaded

Så tror jeg jammen ikke det er en freija gjedde som skal komme oppover til meg i vecka 22. Jeg tror jeg kan skimte en litt dus orangefarge i buken. Det er nesten så man får litt tårer i øyene.

Ja AC det er jo ikke så mye mer å si. Jobben du gjør er i mine øyne noe av det beste man kan finne innen betesverden. Og det er rett og slett gøtt å tenke på at man har noen av dine arbeid i fiskekassa allerede. Og jeg kan med hånden på hjerte si at det garantert vil bli flere.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...