Med tre godkända öringar på över 52cm kom vi tvåa på Gålö Öring Cup 2010!
I sista sekund fick jag äran att vara med i det anrika laget ”Team Sandhamnsguiderna/Malmen” på Gålö Öring Cup som gick av stapeln i helgen som var. Fredriks och Dennis tredjeman kunde inte vara med såsom planerat, och då frågade dom mig om jag kunde och ville hänga med, vilket självklart var fallet.
Två dagars fiske senare visade det sig att våra tre fiskar över 52cm räckte till en total andraplats på tävlingen, vilken vi naturligtvis är glada över. Om den fjärde landade öringen hade varit en cm längre, hade vi dock vunnit, vilket kändes en smula kluvet. Jag gratulerar dock det vinnande laget och ser fram emot att* få vara med igen, då jag hoppas kunna bidra med fler landade öringar än denna gång, då Fredrik och Dennis var de som fick stå för de godkända fiskarna.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)

Två dagars fiske senare visade det sig att våra tre fiskar över 52cm räckte till en total andraplats på tävlingen, vilken vi naturligtvis är glada över. Om den fjärde landade öringen hade varit en cm längre, hade vi dock vunnit, vilket kändes en smula kluvet. Jag gratulerar dock det vinnande laget och ser fram emot att* få vara med igen, då jag hoppas kunna bidra med fler landade öringar än denna gång, då Fredrik och Dennis var de som fick stå för de godkända fiskarna.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)