Erik Walmann: Med kunstnere på tur !!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Med kunstnere på tur !!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Med kunstnere på tur !!!!

Ja da var en ny tur med Sponheim og postmannen fra Flåklype unnagjort. Alltid meget interresante turer med disse to gubba. I løpet av disse turene lærer jeg utrolig mye rart. Fra det helt unyttige til det veldig nyttige.
    Øystein er jo en proffersjonell fotograf så det er det små ting å hente hele tiden, selv om mye av det han sier ligger litt over hode på meg, selv om han merer at jeg bør forstå hehehehe.

Kunstere tar livet med ro, kaffe her og kaffe der. De er godt på slikt.

Øystein liker å pakke seg inn selv i greie varmegrader er det såvitt men kan antyde at mannen har hud.
    Hva han gjør når det er - grader vites ikke, men han gjør vel som Bjønnen går i hi......

Det å være mentor kan være slitsom uansett hvor man kjører har man alltid en hale etter seg med forventningsfulle rovfiskere. heheheheheheh

Fiske kan beskrives med et ord :

Eller skal vi heller si mothuggene til kunstnerne er ræva

Men en ting skal gutta ha de er utrolig hyggelige å ha med på tur og begge har en slik lun go humør som jeg setter pris på. Det bli mye latter i løpet av en dag.

Men husk nå å tren på mothugg gutter, hadde dere kunnet det hadde jeg kunnet skrive at fisket var meget bra denne dagen, men når man fisepirker mothugg blir det som regel ingen ting,

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...