Seeberg skriver på siden sin
Curly Sue er et super mykt softbait fra USA. Eksepsjonell høy kvalitet på plastmaterialer og design. Den store halen beveger seg ekstremt lokkende i selv lav fart. Sveiv inn Curly Sue langsomt eller fort med spinstopp og små rykk . Curly Sue fungerer 100% hele tiden og gjeddene elsker henne. Leveres i 6 giftige farger,

Her må jeg få lov til å rose seeberg for at de faktisk tørr å prøve.
Vi må være ærlige å si at pr. i dag så er ikke markedet så stor for slike bait's men nå prøver de og her bør vi støtte opp.
Den minste er nok den som vil selge mest da vekten på den passer best til de stengene vi har på markedet i Norge i dag, men det kommer flere og flere stenger så det vil nok etterhvert gå litt av den store også.
Denne tok mens stanga var i stangholderen og jeg spiste lunsj. Bølgen som skapte bevegelse i båten var nok til å få bete til å gå slik at gjedda fant den interresant nok.
Så all ære til Seeberg her så får vi håpe at butikker som avkroken, gero tar inn disse så norske gjeddfiskere får et bra gummibete i sin egen sportfiskeforettning i Norge.
Mitt pb på dette bete (store) er på 10,9 kg,
Undersiden på denne er veldig flat noe som gjør at den svever fint i vannet, så folkens her er et bete som mange av oss bør ha i kassa når leksperioden er over og fisken trekker ut på litt dypere vann.
http://www.seeberg.no/
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)