Erik Walmann: Litt fiske og litt baits - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Litt fiske og litt baits

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Litt fiske og litt baits

Kan rett og slett være norges flotteste wobbler, jeg er litt i tvil da jeg har fått noen bilder fra Unnestad i dag av noen wolfcreek lakkerte wobblere.
    Men denne Novaken var rett og slett grom

Longtail lakket av Jeff Boggs går utrolig flott i vannet og med små jerk så tar den av.
    Kroppen går ikke så mye da mye av energien går ut i halen.

Pullbait fra trueglide laget i 2010

Knallvakkert

Rauno har laget denne flotte glideren som passer perfekt til fiske nå om dagen

Kjøre til AC pullbete i dag også. Faen så fin

Denne kom i posten i dag, en meget spennende wobbler.
    Dette er nok ikke siste gangen den blir å se på bloggen.

** New for 2010 the Hoosier Handmade 9" Rattlin Shad crankbait in one of my favorite colors to paint Whitebass. This bait floats at rest and gets easily down to 10 ft. on a cast. Trolls nicely and has a natural swimming action. Made from select Indiana popular, coated with at least 5 coats of the most durable epoxy. SS hardware mounted with 3000 lb. marine epoxy, double strenght split rings and name brand 7/0 heavy strength hooks.

Kjøpte også en glider i samme form og farge, kommer bilde av den også.

Jeg var ikke hel tent i dag så det ble mye foto og andre ting som ikke hadde med fiske å gjøre.
    Olsen der i mot har jo dratt på seg en selvtillit som gjør at gjeddene nesten kryper på land heheheh

Det er dette fiske dreier seg om. kast på kast på kast.

Det har igjen kommet opp litt fisk i dag. langt nede og litt lengre oppe.

Imorgen skal jeg leke profil på AB så får vi komme oss ut igjen på søndag. Litt kjipt men vannkvaliteten nå, kan vel trykt si at den ikke blir noe bedre..............

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X