Erik Walmann: da har Ståle bikka 10+ på jerk. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: da har Ståle bikka 10+ på jerk.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: da har Ståle bikka 10+ på jerk.

Det ble en knallfin ettermiddag i dag. For Olsen spesielt, men må si jeg selv er kjempe happy og glad for at jeg var på plass når det skjedde.

På en salmon slider skulle det vise seg å bli, den første gjedde på over 10 kg på jerk for Olsen.

Er nok en stor lettelse når man ser gjedda sige inn i hoven.

og endra bedre blir det når man har hele fisken opp i.

Så fort at det var en kjempe flott dame og vi rundt så fort at her bikka Olsen 10kg.Tror ikke helt han trodde det selv......men det skulle vise seg at vi rundt hadde rett.

107,5 cm, ikke en veldig lang fisk, men når de cm innholder 10870 gr så er det uten tvil en knallfin fisk.

Er utrolig glad for at jeg hadde muligheten til å ta disse bildene. Ståle og jeg fisker veldig mye i sammen å da er det knall å få være med på de historiske øyeblikkene.

Ikke ofte jeg klemmer gutter og ikke så ofte Olsen tar i mot, men i dag ble det en riktig go kram.

sprøtt man kjøper beten for 100 vis av dollar og så klinker gjedda til på en slider hehehehe.

Ståle et stor grattis fra meg til deg. Den fisken er så utrolig fortjent etter mange kast de siste årene.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...