Erik Walmann: De første kastene i 2010 er tatt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: De første kastene i 2010 er tatt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: De første kastene i 2010 er tatt

Et lite hull i isen, tenner et lite håp om at snart, snart er mulig å utfordre gjedda igjen.
    Spenningen, hugget,fighten det å rusle elvelangs eller ut på vannet med båt. Det er snart en realitet.
    Fy å man har lengtet til å da de første kastene. Få testet de nye baitsa i vannmasser der man kan forvente å finne gjedda. har man gjort noen lurer valge i løpet av vinteren. Var tankene bak betes kjøpe riktig.
    Det er nå man vil få svarene.
    Av det jeg har sett så langt så stiller jeg sterkere i år en i fjor, og det er godt for trua. Uten trua kan har man mildt sakt et dårlig utgangspunkt.

Det var merkbart nedtrøkket så det er nok mange som følger suget etter en lang, alt for lang vinter.
    Men jeg tror nok at man skal innse at det er for tidlig. Veldig lite vann gjør at det er rimelig umulig å få noe rovfisk pr i dag. Men man kommer nærmere og nærmere minutt for minutt.

Første kastet, spenningen var nok ikke veldig stor da vi hadde ca 20 cm dyp å fiske på og med klart vann så spotter man veldig fort en fisk. Og skulle det være en fisk over 1 kg hadde vi nok sett ryggen på den over vann

nesten så wobbleren forsvant ut av bilde.

Westins Jette med knekt skje og tail !!!!!!

Olsen har kommet seg over på hardplast kjøret

Var ikke så lenge vi holdt på.

en liten titt tilbake

og vi forsvant mot bilen.

Det første kastene er tatt i 2010...............

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...