Erik Walmann: Min John Snows wobblere........... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Min John Snows wobblere...........

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Min John Snows wobblere...........

Tenkte jeg skulle ta bilder av alt jeg har av bait's. Det kan jo være en dag det er greit å ha.
    Har begynt litt i kveld og tatt bilde av alle de crankene jeg har fra John Snows som først og fremst brukes til gjedde. Tenkte å finne ut litt av verdien å mulig forsikre alt sammen. Kan fort bli en hefftig diskusjon med et eventuelt forsikringsselskap om pris hvis de ikke er tatt opp i forkant.

Naturlige duse farger er det som går igjen når John lager sine cran for musky og gjedde.
    En samling jeg setter stor pris på å ha i mitt eierskap.
    Ingen tvil om Johns arbeid tok meg når jeg fikk se hans beten på ebay første gangen.

I mine øyne ser er John Snows en av de beste. Allsidigheten hans fra crank til walleye og musky til glidere og bass wobblere mm og han produserer.Alle de forskjellige type gangene, ja det er utrolig hvor mye John faktisk får til. Det kommer titt og ofte ut nye fantastiske ting fra hans virke.

Gleden av å få gjedde til å ta hans beten og responsen fra John når jeg sender han bilder av fangsten gjør det abselutt vært hver krone som jeg har brukt

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...