Till salu (uppdaterad)! | kajakfiskarn.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Till salu (uppdaterad)! | kajakfiskarn.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Till salu (uppdaterad)! | kajakfiskarn.se

Det är dags att sälja av lite utrustning som sällan eller aldrig kommit till användning. Samtliga produkter är i antingen nyskick eller mycket bra använt skick (se beskrivning samt bild). Betalning via PayPal, Swish (föredras) eller banköverföring. Epost till kajakfiskarn@gmail.com så sätter vi upp transaktionen.

Sony Action Cam HDR-AS15

Sony Action Cam har objektiv från Carl Zeiss och inbyggd bildstabilisering. Samma sensor som i GoPro's bättre modeller. För detaljer, se recension. Ingår gör även en "flytväst" (Sony AKA-FL1) samt pannband för huvudmontage (Sony BLT-UHM1). Observera att jag demonterat luckan till laddkabeln för att slippa fippla med denna. Detta påverkar inte funktion. Nypris ca: 1500 kr för kameran, 300kr för huvudfästet och 200kr för flottören.
    Mitt pris: 600 kr

Sony HDR-AS15 med undervattenshus, flytväst, pannband etc.
    Obs: luckan är borttagen för enklare åtkomst till laddkabeln.

Railblaza rodholder II

Jättefin spöhållare från RailBlaza som passar de flesta spön och ändamål. Montering i Railblaza StarPort (medföljer ej). Jag har tidigare skrivit om Railblaza's spöhållare här. Se en video (youtube) om Railblaza Rodholder här. Nypris ca: 275 kr.
    Mitt pris: 150 kr

Railblaza gör en av de bästa spöhållarna på marknaden. Railblaza StarPort-montering.

Thule K-Guard 840

Grymma lastbågar från Svenska Thule. Passar nyare takräcken. Jag har tidigare skrivit om Thule K-Guard 840 här. Se en video (youtube) om Thule K-Guard 840 här. Nypris ca 2.200 kr.
    Mitt pris: 1.500 kr
    Thule K-Guard 840 håller kajaken på plats på takräcket och förenklar på -och avlastning.

/Kajakfiskarn

[FONT=Times New Roman]

[/FONT]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Intresserad av fiske från kajak? Kolla bloggen på www.kajakfiskarn.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...