Till salu! | kajakfiskarn.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Till salu! | kajakfiskarn.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Till salu! | kajakfiskarn.se

Det är dags att sälja av lite utrustning som sällan eller aldrig kommit till användning. Samtliga produkter är i antingen nyskick eller mycket bra använt skick (se beskrivning samt bild). Betalning via PayPal, Swish (föredras) eller banköverföring. Epost till kajakfiskarn@gmail.com så sätter vi upp transaktionen.

YakAttack DogBone

Flytande kamerastativ för montering på 1.5" Ram-kula (se Ram Mounts). Perfekt för montering av GoPro eller Sony Action Cam (mfl.) samt övrig lättare kamerautrustning. både ovan och under vattenytan. Använd endast en gång(!) Nypris ca 600+ kr (433 kr plus frakt och tull).
    Mitt pris 350 kr

YakAttack DogBone är ett utmärkt kamerastativ byggt på delar från Ram Mounts. Montering på Ram-kula.

YakAttack PanFish

Ytterligare ett kamerastativ för GoPro eller Sony Action Cam (mfl.) samt övrig lättare kamerautrustning. Avsedd främst för montering bakom fiskaren för att ge en större vy i tredje-persons-perspektiv. 70 cm lång. Montering i räls (se YakAttack mfl.). Obs: aldrig använd! Se en video (youtube) om YakAttack PanFish här. Nypris ca 700 kr (500 kr plus frakt och tull).
    Pris 400 kr

YakAttack PanFish är ett längre och justerbart kamerastativ för montage bakom fiskaren. Rälsmontering.

Thule K-Guard 840

Grymma lastbågar från Svenska Thule. Passar nyare takräcken. Jag har tidigare skrivit om Thule K-Guard 840 här. Se en video (youtube) om Thule K-Guard 840 här. Nypris ca 2.200 kr.
    Mitt pris: 1.800 kr
    Thule K-Guard 840 håller kajaken på plats på takräcket och förenklar på -och avlastning.

Railblaza rodholder II

Jättefin spöhållare från RailBlaza som passar de flesta spön och ändamål. Montering i Railblaza StarPort (medföljer ej). Jag har tidigare skrivit om Railblaza's spöhållare här. Se en video (youtube) om Railblaza Rodholder här. Nypris ca: 275 kr.
    Mitt pris: 150 kr

Railblaza gör en av de bästa spöhållarna på marknaden. Railblaza StarPort-montering.

Railblaza TelePole

TelePole från Railblaza används för montering av kamera, lanterna osv. osv. Höjbart skaft i metall. Montering i Railblaza StarPort. Se en video (youtube) om Railblaza TelePole här. Nypris ca: 375 kr.
    Mitt pris: 250 kr

Railblaza TelePole är justerbar i höjdled. Railblaza StarPort-montering.

/Kajakfiskarn

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Intresserad av fiske från kajak? Kolla bloggen på www.kajakfiskarn.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...