2013 års mest populära nyhet Betesbyggargatan växer ännu mer till - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2013 års mest populära nyhet Betesbyggargatan växer ännu mer till

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 2013 års mest populära nyhet Betesbyggargatan växer ännu mer till

2013 års mest populära nyhet Betesbyggargatan växer ännu mer till 2014 Här presenterar vi vårt senaste stjärnskott:

Mitt namn är Filip Holm men jag är mera känd som Holme. Har alltid gillat göra/tillverka saker själv, inte för att det bli billigare så, utan för att det oftast blir bäst då. Som 12-åring köpte jag en bok skriven av Hans Nordin som hette ”vobbler, egen tillverkning för ett roligare sportfiske”. Med hjälp av den snidade jag mina första beten och fångade b.la. en gös på 5kg i en grund skärgårdsvik. Betesbyggande kom lite i skymundan som 15åring men när jag av en slump halkade in på Fiske Snack -08 upptäckte jag en massa bilder på fantastiskt vackra beten som några medlemmar hade tillverkat. Jag tänkte ”kan de så kan jag” och på den vägen är det. Bygger det mesta såsom, jerks, tailar, cranks och top water. Min tanke är att varje bete ska ett givet tillfälle. Det fisket jag brinner för är gädd/muskiefiske samt trolling efter östersjölax.
    Har Stockholms skärgård som hemmavatten, men i takt med att fisket har blivit sämre här har jag vidgat mina vyer, senaste fyra åren hela vägen till Kanada och muskiefisket.

Så vill du komma förbi och snacka beten eller muskiefiske är du välkommen till mig på Betesbyggargatan.

Följer mitt fiske och byggande gör man på www.holmebaits.blogspot.se

Läs mer om övriga betesbyggare här:
    http://www.sportfiskemassan.se/Aktuellt/Betesbyggargatan-2014

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)]

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...