Sportfiskarna.se: Novemberdebatten närmar sig - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskarna.se: Novemberdebatten närmar sig

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sportfiskarna.se: Novemberdebatten närmar sig

I november brukar den årliga debatten om Storfiskregistret braka igång. Så kommer det bli även i år. Räkna med en start i helgen, eller precis efter densamma (någon av de första dagarna i november alltså).

Som vanligt är ordet fritt när det gäller diskussion kring regler, viktgränser, metoders vara eller icke och så vidare. Det vi kräver är att du håller en god ton mot övriga deltagare i debatten och att du kommer med sakliga argument. Pajkastning undanbedes. Helst vill vi att du skriver under ditt eget namn också. Åsikter och synpunkter från dig som vågar stå för dem väger tyngre!

Det finns också möjlighet att ställa frågor direkt till mig, även om jag kan ha svårt att hinna svara på alla inlägg när de blir många. Jag kommer läsa allt som skrivs och försöka agera "moderator" i de fall där det kan bli aktuellt - men framför allt är debatten till för att du där ute, som fiskar, registrerar dina fiskar och använder Storfiskregistret, ska få ett bre tillfälle att komma till tals innan vi gör eventuella ändringar inför 2014.

Välkommen åter. Håll ögonen på Storfiskbloggen. Även andra nyheter kommer dyka upp här inom kort.*

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
    Klicka här för att bli medlem!
    Gilla oss på Facebook
    Sportfiskarnas hemsida

Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...