Söders sportfiske: Filminspelningen som blev Succé - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske: Filminspelningen som blev Succé

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Söders sportfiske: Filminspelningen som blev Succé

Tja på er, jag, Henke, Pierre och Adam var iväg för ett par dagar sedan och spelade in en film där man får hänga med oss ut på Spinnfiske efter STOR gädda.
    Med oss hade vi Johan Ruhe från Kanalgratis då vi ville dokumentera denna dag som redan vid avfärd kändes stekhet, helt rätt förutsättningar och ett gäng sköna grabbar i båten som gillar att nöta och som har gäddfisket som största passion.
    Ingen av oss visste egentligen vad vi kunde förvänta oss av dagen då det var ett nytt ställe och har man med sig någon som ska filma så brukar det ju bli fiasko – men inte denna dag. Personligen så hade jag min bästa dag någonsin i Sverige – Mycket stor fisk kom upp, bla. tog Henke en fin madame på 10.1 kg men fler stora gäddor landades denna magiska dag, bla. en riktig tjockis som visade bli mitt Svenska gädd-pb. Vi har allt på film!
    Snart släpper vi filmen så håll utkik på vår Facebook, här på bloggen och på Kanalgratis.se!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Sportfiskeprylar.se - Söder Sportfiske AB
    För Sportfiskare, av Sportfiskare - Vi har inte råd att sälja skräp!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...