Lubbe: Sportfiskemässan 2013 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lubbe: Sportfiskemässan 2013

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lubbe: Sportfiskemässan 2013

Tänkte bjuda på en sammanställning av Sportfiskemässan 2013. Lite senare än andras uppdateringar om mässan kanske men det har tagit en stund att få ihop det hela

Den årliga mässfilmen vi (Fiskkonservator Productions) gör är nu ute. En sammanställning av mässan, mycket nöje!

Mässan som slog publikrekord va som Martin säger i filmen: "Bäst hittills". Det är det inge snack om. Otroligt välorganiserat och uttänkt för både oss utställare och mässbesökarna. Stående ovationer för Agneta Brunell och ALLA hennes medarbetare, strålande jobb!

Den årliga mässfilmen som vi gör är egentligen ett mirakel att vi hann få ihop, men tid avlades för att springa runt och spontant intervjua lite härligt folk som hittades på vägen. Ingen speciell favorisering, utan jag högg helt enkelt de personer och produkter jag fann intressanta i mån av tillgänglighet och tid när vi va ute och filmade.

Det är mycket annat jag skulle vilja fylla filmen med, och många andra man vill intervjua men allt kan man inte hinna med Så det för bli till kommande filmer och blogginlägg helt enkelt.

Man hann inte med att storhandla direkt men lite smått och gott fick man med sig som kommer att hänga på anslagstavlan och konstant påminna om vilka underbara hantverkare och människor det finns där ute.

Samt att jag numera är en stolt båtägare. En 14ft ihopvikbar och på så vis väldigt lätt och portabel porta-bote ska krydda kommande fiskefilmer! Mer info om båten och det kommande fisket kommer på bloggen.
    Tack för att du tog dig tid att läsa.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    www.fkpgear.com
    Fiskkonservator.se
    Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...