Nybro fiskeklubb: Nytt datum för vårt Fish - in! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybro fiskeklubb: Nytt datum för vårt Fish - in!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nybro fiskeklubb: Nytt datum för vårt Fish - in!

Det är bara att inse fakta och vi bestämde oss igår under grillningen att vi flyttar fram datumet för vårt Fish - in till helgen den 17 - 18 och 19 maj 2013.

Vi träffas på parkeringen senast 17.00 den 17 maj, var vi lottar våra platser och team mates och Fish - in startar klockan 18.00 den 17 maj och pågår till den 19 maj klockan 12.00.

Klockan 13.00 den 19 maj har vi prisutdelning, Buu rop och applåder till dem två vinnande lagen, det blir i vanlig ordning pris till laget med största fisk och till laget med högsta sammanlagda vikt.
    Jag blankade, men ibland räcker det med att vara där!
    Två spö per deltagare, lottas man ensam gäller fyra spön! Inget lag kan vinna båda priser, om annat lag har fått fisk och Luis håller i fångstrapporteringen.

Någon gång under dessa dagar kommer vår eminenta grllmästar Jens Hermansson att bjuda oss på Korv, dricka och som vanligt en massa goda tillbehör, personligen hoppas jag inte att det blir bleka korvar som värms med motorvärme, utan att rätta grillen kommer igång.

OBS! Senast en vecka innan tävlingen vill jag veta vem som kommer på detta evenemang! Hjärtligt välkomna ska ni vara!/ Luis

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...