Inom några dagar är sista lilla filmdelen färdig som beskriver krasst hur en 39kg torskavgjutning blir till. Sålänge tänkte jag sticka mellan ännu en fin Trollemölla Regnbåge. Ni kan kolla in äldre inlägg för att få en hum om hur det går till att skapa själva avgjutningen. Här tänkte jag bjuda på några "före-efter" bilder. (klicka för att förstora bilderna)
Regnbåge är som jag tidigare nämnt en av mina favoritfiskar, just för att de är så roliga att måla. Det är många färger och nyanser som dessvärre inte syns på foto, men man får iallafall en hum om hur
det ser ut efter att man slängt på lite färg på den vita avgjutningen.
En regnbåge kan ha så otroligt många prickar, som givetvis alla sprutas för sig, mallar kör vi såklart inte med här.
Tack för att du kikade in, missa inte finishing delen av mitt stora torskprojekt som kommer om några dagar.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Regnbåge är som jag tidigare nämnt en av mina favoritfiskar, just för att de är så roliga att måla. Det är många färger och nyanser som dessvärre inte syns på foto, men man får iallafall en hum om hur
det ser ut efter att man slängt på lite färg på den vita avgjutningen.
En regnbåge kan ha så otroligt många prickar, som givetvis alla sprutas för sig, mallar kör vi såklart inte med här.
Tack för att du kikade in, missa inte finishing delen av mitt stora torskprojekt som kommer om några dagar.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)