Missa inte våra fantastiska Betesbyggare på mässan, här presenter - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Missa inte våra fantastiska Betesbyggare på mässan, här presenter

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Missa inte våra fantastiska Betesbyggare på mässan, här presenter

Missa inte våra fantastiska Betesbyggare på mässan, här presenterar vi: Brunnberg lures ”The Story”
    Mitt namn är Martin Brunnberg, 35 år och tvåbarnsfar.
    Jag har länge haft ett stort fiskeintresse, och mitt första bete byggde jag i ungdomsåren, en röd vit wobbler vill jag minnas. Men att jag kom igång ordentligt med betesbyggandet av gäddbeten beror mycket på den knasiga killen jag träffade på ett fiskepass tillsammans med Olle Berggren, tror det var våren 2007.
    Den knasiga killen är mera känd som Claes ”Svartzonker” Claesson, men för mig är han framförallt en god vän, betesbyggar mentor, och den som alltid får en fisketur att bli rolig. I alla fall fick han mig att på allvar bli intresserad av betesbyggandet och mina första beten blev klara någon gång under 2007 Mitt mest kända bete BB-Tail blev till under 2008. Jag började bygga beten som hobby till vänner, och därifrån växte det till att börja sälja i butiker. Idag är det en stor del av min fritid som går åt till att bygga beten, men jag har fortfarande ett dagtidsjobb som verktygsmakare.
    Läs mer om Betesbyggarna här : http://www.sportfiskemassan.se/Aktuellt/Betesbyggargatan

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)]

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...