Jag blev uppringd av Staffan Berg igår kväll, han hade sett bilden på håravfallet från parkeringen vid gölen och utan några tveksamheter, talar han om för mig att det är Bengt Slynan Sylvander, som har varit i farten med sax, kratta och räfsa.
- Det har jag svårt för att tro sa jag till Staffan - Han är jo lika skallig som du och vart f-n skulle han ha haft detta sittandes? - Det är Bengt! Staffan nästan skrek i luren och var obeveklig i sitt påstående!
- Det är omöjligt svarade jag emot, han är flintis nummer 1 i Kalmar län! - Du Luis, har jävlen på bild med hår överallt, så det så!- Det har jag svårt för att tro sa jag till Staffan - Han är jo lika skallig som du och vart f-n skulle han ha haft detta sittandes? - Det är Bengt! Staffan nästan skrek i luren och var obeveklig i sitt påstående!
Visst fasen har jag det och kan det vara så att den vackra har haft fanskapet utestängd ett tag och han gjorde sig fin vid gölen? Staffan ville att vi skulle klasska till honom, så det slutar växa och det både här och där .... Åh va gott! Ja där ser man!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)