Erik Walmann: En spennende kommentar fra Kjell. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: En spennende kommentar fra Kjell.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: En spennende kommentar fra Kjell.

[FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]Kjell hadde lagt inn en kommentar på denne tråden.[/FONT]
    [FONT=arial]http://pikewallis.blogspot.no/2012/1...-pa-plass.html[/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]En kommentar som fortjener en fremhevet plass.[/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT]
    [FONT=arial]Hei, ser at ismeiteutstyret er på plass, men du som er spinnfisker hvorfor begynne med meitefiske bare fordi isen ligger?[/FONT]

[FONT=arial]Hvorfor ikke fiske mer aktivt om vinteren også? [/FONT]

[FONT=arial]Jeg fisker selv mest aktivt om vinteren med diverse vertikaljigger, balansejigger og jerkwobblere med feste i ryggen. Det har gitt meg mye mer gjedde i hvert fall enn å bare sitte passivt med noen meitestenger. Flere burde teste og oppleve det mer effektive vinter-spinnfisket som jeg kaller det! [/FONT]

[FONT=arial]Man må jobbe for å leite opp fisken og hvilke agn/farger den vil bite på den aktuelle dagen, men når man finner de riktige områdene og dagens agn så blir det også bra med gjedde![/FONT]

[FONT=arial]Artig om dere på bloggen her kommer med noen vinterspinn-rapporter etter hvert! Dere skriver jo om og tester mange nye spennende beten hele året, så fortsett med det om vinteren også! [/FONT]

[FONT=arial]Kjell[/FONT]

[FONT=arial]
    [/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]Mitt svar :[/FONT]
    [FONT=arial]Hei Kjell [/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT]

[FONT=arial]Tanken har ridd meg å det er vel 3 årsiden jeg hadde et hugg på en bigboy på Øyernisen. Til denne ismeite sesongen har jeg kjøpt inn fireball hoder med det i tankene som du skriver om over her, fiske aktivt med agnfisk i tillegg så kunne jeg tenke meg å tete ut litt diverse baits. Noen av baits jeg har hatt i tankene kan du se over her. [/FONT]

[FONT=arial]
    [/FONT][FONT=arial]Men og det blir et men for meg når det gjelder vinteren. [/FONT]

[FONT=arial]Å gå rundt med et 250 borr, i tillegg til mye snø så sier kroppen at å borre og jakte nå vil gi deg hjerteinfarkt.[/FONT]
    [FONT=arial]Jeg synes som det var i dag nok å borre de fire ismeiter hullen. Så den fysiske formen føler jeg (ut i fra dagens forholdene) rett og slett setter en stopper for det. [/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT][FONT=arial]Men hvis det blir forhold utover vinteren der man slipper å vasse i masse snø i tillegg til den boringen som må til så vil jeg fiske mer aktivt og gjøre det som du gjør. [/FONT]

[FONT=arial]Jeg er ikke i tvil om at det kan funke.[/FONT]
    [FONT=arial]Jeg skal prøve å følge opp innspillet ditt Kjell for det er ingen tvil om at det er spennende og hvorfor skulle det ikke funke ?? [/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT][FONT=arial]
    [/FONT][FONT=arial]Takk for at du tok deg tid til å legge inn kommentaren din :-))))[/FONT]
    [FONT=arial]
    [/FONT]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...