Erik Walmann: litt spesiellt! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: litt spesiellt!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: litt spesiellt!

Mens andre river opp de ene grøvere enn de andre som dagen, satte jeg meg ned på blankevannet i håp om og nappe opp en småfisk eller to! Når man er ute kun etter små sniper er det kun meite som gjelder, så dette var melodien for dagen! Satte meg ned på plassen og trua var faktisk god, ettersom jeg fikk en ganske stor fisk her i fjor.. Men som sagt var det kun små fisk jeg var ute etter altså!!!

Lobba ut 3x sik to på bunn og en pop up.. så var det venting igjen! Men sittefiske på sitt grøvste er igrunn meget behagelig, Mer behagelig enn det hadde vært ute i båten for å si det slik! Sludd og regn er pyton uansett.

Etter en liten stund (6-7timer) Runna det faktisk på stanga som hadde en pop up sik på drøye 30cm... Det peip en gang... Så en gang til... Sena tikket ut mm for mm og jeg øynet håp om at målet for turen skulle være i boks! Fisken stoppet. Og jeg dro tilslag. Men nei ingen fisk i andre enden, Trodde jeg! Etter at jeg hadde sveivd inn hvertfall 30m ble det plutselig litt risting i andre enden, og opp kom denne skjønnheten

Ahhh Deilig.. Hele 51cm og 800gr blank Dette må vel være ny norgesrekord for hvor liten fisk det faktisk er mulig å få på bunnmeita sik? Det ble desverre kun mattebilde da jeg vurderte det mest skånsomt..

Etter at fisken ble gjenutsatt var jeg egentlig mett for dagen og kunne likegjerne dratt hjem. Men de vakre intrykkene man får fra en lavlands innsjø slik på våren holdt meg ved vannet en time eller to til! Noen bilder ble det også tid til imellom runna!

Det ble flere bilder enn fisk denne gangen også gitt!! nå til helga blire desverre ikke no fiske grunnet no bursdags greier, men kommer sterkere tilbake

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...