Erik Walmann: FISH Species: All Species of Game Fish - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: FISH Species: All Species of Game Fish

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: FISH Species: All Species of Game Fish

Tim Novak har hatt mange av disse på ebay den siste tiden, men han legger inn så korte frister så jeg har ikke klart å vinne noen. Noe som har irritert meg litt.
    Nå har jeg opp igjennom blitt litt kjent med Tim så jeg sendte han en mail å spurte om å få kjøpe noen direkte. Noe jeg fikk lov til.
    Man kan diskutere seg grønn om små baits kontra store baits, men det viser seg ofte at mye av de store blir tatt på små baits/ting. Jeg tror nok dette kan være litt sesong betont. På våren, kanskje tenke litt mindre ting (før lek), mens man utover sommeren høsten kanskje kan gå opp i størrelse.
    Disse er kjøpt inn til vårfiske på grunt vann og etter som de har en naturlig gange ved ren innsveising så er det enkel beten å få til og et godt avbrekk til jerking som kanskje kan være mer "slitsomt" i løpet av en lang dag.

Som dere kan se her så er det ikke store, de er en kjapp munnfull for en stor gjedde noe som jeg mener ( PA og flere med han) kan være viktig å tenke på når mange gjedder samles på et mindre område.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...