MaPa Fishing Team: MÃ¥ 24.11 - 36 gäddor själv - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MaPa Fishing Team: Må 24.11 - 36 gäddor själv

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• MaPa Fishing Team: MÃ¥ 24.11 - 36 gäddor själv

Tidigare i höstas fick vi under dom guidade turerna många vackra gäddor på det här stället, gäddor i storleksklassen 3-5 kg, så jag tänkte att det kanske skulle ha smugit in nån riktigt stor nu. Och det hade det säkert gjort också men ingen av dem ville hugga på mina beten. Högg gjorde det däremot någge vansinnigt för att vara i slutet av november men storleksmässigt var det inte mycket att skryta över. Nästan alla låg runt kilot till att börjas med, och det var först mot slutet som jag lyckades kravla mig över 4-kilos strecket med en på 4,2 kg tagen på stora papegoj-Zalten.

Denna dag lät jag jerkarna vila och körde nästan enbart spinnfiske. Det blir ju mest jerk nuförtiden sÃ¥ jag tänkte att det kunde vara kul med lite traditionellt spinnfiske. PLO-färgen, dvs blÃ¥-vit-röd, var grym idag, och speciellt pÃ¥ en sjunkande Zam i den färgen var gäddorna som argast. Jag fick faktiskt 20 st pÃ¥ just den Zamen. Ã

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...