Kjempestas å få en slik lang mail.
Utrolig gøy at du tar deg tid til å skrive litt om selve fangsten Mattias.
og 6610 gr og 103 cm er en meget ok første fisk :-)

[FONT=Segoe UI]En ledig timme på eftermiddag var allt som behövdes för att jag inte skulle kunna stå emot abstinensen av att få komma ut och kasta lite gummi i öppet vatten[/FONT]
[FONT=Segoe UI]för första gången i år. Platsen jag tänkt fiska på var upptagen av en feederfiskare som njöt i solen. Jaha tänkte jag och sökte mig längre nedströms i hopp om att finna några luckor i vassen, men orkar inte långt innan något säger mig att jag ska gå tillbaka till metaren. Sagt och gjort , när jag kommer fram så säger metaren att han hade en stor gädda som attackerade hans sänke när han veva in , så jag frågar om det är OK att göra ett försök , och det var inga problem. Ut med Eelen och efter bara 3-4 vevtag så kommer en fin fisk och totalslukar eelen och smått chockat får jag in ett mothugg och får känna den sköna tyngden en bättre fisk.[/FONT]
[FONT=Segoe UI]Det blir en kort kamp i det kalla vattnet och med hjälp av metaren så kan jag landa årets första gädda . Och inte blir det sämre när måttbandet visar 103 cm och vågen visar siffrorna 6,61 kg.[/FONT]
[FONT=Segoe UI]Två snabba bilder och hon får gå tillbaka och förbereda sig för sina vårsysslor.[/FONT]
[FONT=Segoe UI][/FONT]
[FONT=Segoe UI]1.a kastet 2012 blev en succé.[/FONT]
[FONT=Segoe UI][/FONT]
[FONT=Segoe UI]Mvh[/FONT]
[FONT=Segoe UI][/FONT]
[FONT=Segoe UI]Mattias Epperlein[/FONT]
[FONT=Segoe UI][/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)