Fick ett drag av min far för många år sedan när han var å fiska i alaska, det är sjukt bra och ja har inte en aning om vad det heter eller vilket märke det är skulle va kul å veta om nån vet ifall detta fortfarande görs eller om nån har nått liknande liggandes hemma.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Identifiering
Collapse
X
-
666
Ursprungligen postat av BadfishFick ett drag av min far för många år sedan när han var å fiska i alaska, det är sjukt bra och ja har inte en aning om vad det heter eller vilket märke det är skulle va kul å veta om nån vet ifall detta fortfarande görs eller om nån har nått liknande liggandes hemma.
-
HEDDON Bayou Boogie W65
Ursprungligen postat av BadfishFick ett drag av min far för många år sedan när han var å fiska i alaska, det är sjukt bra och ja har inte en aning om vad det heter eller vilket märke det är skulle va kul å veta om nån vet ifall detta fortfarande görs eller om nån har nått liknande liggandes hemma.
Old Firehand
Kommentera
-
Färgen på den HEDDON Bayou Boogie W65 du har på bild heter 07 Bream. Wobblern väger 9,4 g och är 5,08 cm lång.
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BadfishOkej tack, vet du ifall det går att köpa i sverige eventuellt beställa från en svensk sida. Lyckas inte hitta på egen hand.
www.trumman.com kankse.
Kommentera
-
Orginalet hette Whopper Stopper Bayou Boogie, Heddon dom fula fiskarna köpte upp Whopper Stopper.
Finns begagnade Whopper Stopper Bayou Boogie på www.ebay.com
I Sverige var det Fly Fisherman som bl.a sålde denna wobbler.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrRodarchHej,
Var ut på Vänern och fiskade gädda här om dagen och drog en 109cm smällfet förleksfisk....1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-04-21, 22:42 -
-
av PPalmHej! Jag och min sambo har varit ute och fiskat på samma plats ett par gånger nu, och enbart fått upp...4 Foton
-
Kanal: Bilder & fotografier
2024-06-18, 16:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av GADDA1976, 2022-10-08, 13:58
|
2 svar
523 visningar
0 gillar