Min erfarenhet utan att veta hur den jättebra hemsida (site ska det vara) är organiserad men av den innersta kretsen så tycker jag att Stizo har vassare tunga än tex. Bergman som är lite mer demokrat. Det är helt min åsikt och stör mig inte alls.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ang varningar
Collapse
X
-
Ibland är det management by perkele som gäller!
Ibland är det velour, ibland raka rör
och ibland rör det inget alls.
Och stundom så sitter vi helt förtrytsamt och gnäller
över inlägg, motlägg och utlägg i kör
samt skorrar ett unket: Vad falls!
Men likväl så är vi de allra bästa gesäller
som lydigt mästarnas uppmaningar hör
och passar oss in då så skalls!
Så lyss moderatorer som på siten beställer!
Led oss till fållan när vi gått utanför!
Då blir vi mera med än motvalls.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Jag skämtade ju med han
Originally posted by supratress
Jag vill varna känsliga läsare nu; men frågan är om inte Stizo ska ha en varning för att han inte förvarnade KG om att hans övertrampsinlägg endast skulle resultera i borttagning och inte i en varning. Han kunde ju åtminstone har varnat honom och sagt att händer det igen får du en varning....
Det är min uppfattning och jag varnar er för att ha en annan syn på det här med varningar... God natt!
P.S Bra förresten att Sturgeon direkt klev in och varnade Lazinko för att komma med påståenden om varningar när sådana inte är underbyggda. Det borde bli en varning till oss alla och något att ta lärdom av! D.S
--------------------------------
P.P.S Det ligger något i det du säger nedan KG?... D.D.S
Väldigt mycket godnatt!/Lazinko
Kommentera
-
Re: Stizo!
Originally posted by KG?
I morse tog du bort ett inlägg som jag skrev i fotoalbumet. Inget ont i det, det är ni som bestämmer om jag kliver över gränsen.
Men borde inte det resulterat i en varning? Vad är annars varningssystemet till för? Borttaget inlägg= varning. Eller vad är det för kriterier som gäller för att få en varning?
Nu vet jag inte vad det var för kommentar överhuvudtaget. Är du säker på att det var jag som har tagit bort just det inlägget.
Angående bortagningar av kommentarer tex i fotoalbumet så är det ju så att vi är tre moderatorer och vi har kanske olika uppfattningar om saker. Men detta gör ju oss mer mänskliga. Jag tycker att Jag, Bergman & Sture kompletterar varandra ganka bra.
Varningar delas bara ut när det bir väldigt grovt precis som Bergman skrev. Skall vi moderator börja meddela varje gång vi tar bort ett inlägg så skulle vi inte hinna med någonting annat.
Så KG? om ditt inlägg togs bort så var det väl ett opassande inlägg...
Kommentera
-
Originally posted by Roland Mohlin
Min erfarenhet utan att veta hur den jättebra hemsida (site ska det vara) är organiserad men av den innersta kretsen så tycker jag att Stizo har vassare tunga än tex. Bergman som är lite mer demokrat. Det är helt min åsikt och stör mig inte alls.Jag citerar Dogge Doggelito "alla lika, alla olika"
Kommentera
-
Re: Re: Stizo!
Originally posted by Stizo
Varningar delas bara ut när det bir väldigt grovt precis som Bergman skrev. Skall vi moderator börja meddela varje gång vi tar bort ett inlägg så skulle vi inte hinna med någonting annat.
Så KG? om ditt inlägg togs bort så var det väl ett opassande inlägg...
Och om mitt inlägg var värt att ta bort kan man ju diskutera, men det är ju givetvis ni som gör den bedömningen.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
253 svar
82 475 visningar
0 gillar
|