Olyckan kan vara framme när som helst det vet vi alla, speciellt otrevligt är det när man råkar få sig ett ofrivilligt bad när man vadar och sen upptäcker att fickan som mobilen låg i är vattenfylld. Själv har jag sett tre personer få sig ofrivilliga dopp på fisketurerna varav två av dessa hade mobiltelefon i fickan och givetvis så strök mobilen med på grund av vattenskada.
Varför inte köpa en Otterbox som är vattentät ner till 30 meters djup och ha mobilen eller kameran i den? Om ni köper Otterbox genom mig så fixar jag dem till ett bra Fiskesnack-pris.
Detta erbjudande som är framtaget för sportfiskare och det gäller bara t.o.m fredagen den 13 April och jag tar emot beställningar fram till detta datum.
Här kommer en lista med vilka boxar jag kan ordna, storleken som jag skriver ner är INNERMÅTTET och priset är inkl moms. Otterbox finns i färgerna Gul, Svart, Genomskinlig.
Det finns även Otterboxar till Ipod's, handdatorer, kameror och GPS samt bärbara datorer.
Priset som det står är EXKL FRAKT Vill ni att jag ska skicka boxen till er så kommer jag ta ut en avgift för detta. Det finns även möjlighet att hämta boxarna antingen i Malmö, Eslöv och Hässleholm.
Frakten ligger på 120:- inkl moms, beställ i grupp så får ni ner fraktkostnaden.
Observera att boxarna givetvis levereras med Kvitto (f-skatt).
BESTÄLLNINGAR GÖRS TILL MIG VIA PM

Detta erbjudande har blivit godkänt av bergman
Varför inte köpa en Otterbox som är vattentät ner till 30 meters djup och ha mobilen eller kameran i den? Om ni köper Otterbox genom mig så fixar jag dem till ett bra Fiskesnack-pris.
Detta erbjudande som är framtaget för sportfiskare och det gäller bara t.o.m fredagen den 13 April och jag tar emot beställningar fram till detta datum.
Här kommer en lista med vilka boxar jag kan ordna, storleken som jag skriver ner är INNERMÅTTET och priset är inkl moms. Otterbox finns i färgerna Gul, Svart, Genomskinlig.
Det finns även Otterboxar till Ipod's, handdatorer, kameror och GPS samt bärbara datorer.
| Benämning | Storlek (invändigt) | Pris (exkl frakt) |
| Otterbox 1000 | 100x63x33 mm | 95,00 kr |
| Otterbox 2000 | 152x85x33 mm | 150,00 kr |
| Otterbox 2500 | 152x85x77 mm | 155,00 kr |
| Otterbox 3000 | 200x100x39 mm | 165,00 kr |
| Otterbox 3250 | 200x100x64 mm | 205,00 kr |
| Otterbox 3500 | 200x100x92 mm | 225,00 kr |
| Otterbox 8000 | 138x78x54 mm | 170,00 kr |
| Otterbox 9000 | 182x115x52 mm | 180,00 kr |
Priset som det står är EXKL FRAKT Vill ni att jag ska skicka boxen till er så kommer jag ta ut en avgift för detta. Det finns även möjlighet att hämta boxarna antingen i Malmö, Eslöv och Hässleholm.
Frakten ligger på 120:- inkl moms, beställ i grupp så får ni ner fraktkostnaden.
Observera att boxarna givetvis levereras med Kvitto (f-skatt).
BESTÄLLNINGAR GÖRS TILL MIG VIA PM

Detta erbjudande har blivit godkänt av bergman

Kommentera