Fiskesnack hade jag missat tills nu... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack hade jag missat tills nu...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskesnack hade jag missat tills nu...

Men det här verkar ju vara ett bra forum för oss som gillar att fiska.

Jag är en kvinna som har varit "fiske-periodare" i mitt snart 50-åriga liv.
    Jag är absolut ingen proffs-fiskare, men jag tycker att det är kul att fiska ibland.
    Har egentligen fiskat väldigt lite de senaste åren men förra året så vaknade intresset lite till liv igen.

Vi har nyligen flyttat till Gräddö och jag är lite sugen på att testa på lite fiske häromkring om bara tiden ville räcka till allt man vill.

Och så har vi en husvagn på Eckerö (Åland). Där har vi fiskat lite strömming, gädda och aborre. Förra året fick jag även en regnbåge (som de släpper ut i Kärringsund) men egentligen är det väl aborren jag uppskattar mest. För den är så himla god. Och stundtals så nappar det riktigt bra.

Även om jag inte fiskade själv förra helgen så pratade jag med några grannar som fått ganska bra med strömming. Så den har i alla fall börjat gå till vid Åland.

Välkommen till ett mycket gemytligt och givande forum! Hoppas du kommer trivas.

Skitfiske!

Kommentera

Välkommen, finns mycket att hämta här, speciellt om man vill testa lite nya tekniker osv!
      Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
      X