Ny fisketok i Skåne - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny fisketok i Skåne

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny fisketok i Skåne

Hej, jag heter Roger och fiskar mest i Skåne. Åker nästan varje helg någonstans. Har mest fiskat efter gädda och abborre men nu även börjat testa havsöring då vi har så bra fiskevatten här nere.

Tog min första havsöring 2010 och nu är jag fast. Det är ett väldigt tidskrävande fiske men ack så roligt när det väl hugger. Jag har även börjat njuta av att bara vara ute i naturen och tröttnar inte lika snabbt längre. Förr så blev jag tokig efter 1 timme utan hugg men nu klarar jag nog 3 timmar. Man behöver inte få fisk men ibland behöver man att det händer någonting så man får upp motivationen. Det kan ibland räcka med ett bottennapp som kändes som en fisk

Vore kul att hänga med några av er andra att fiska om ni vill ha fiskepartner i de södra delarna.

Hej och välkommen till fiskesnack Roger!

Kommentera

Välkommen!

Vill du fiska Regnbåge i Björka dammen (Utanför Sjöbo) t.ex i mitt sällskap kommande säsong vid tillfälle? Så hör bara av dig.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Jag hälsar dig välkommen hit! Jag metar för det mesta men det kan mycket väl hända att vi fiskar tillsammans nån gång, eller?

Tight lines!
        Tight lines!
        CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Tjena Roger,

ska du fiska norrut i Skåne så kan du skicka mig ett PM. Jag metar mest men har utrustning till allt man kan tänka sig. Jag är ganska kass på öring så det hade inte skadat att lära sig mer.
          sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Hej Roger
            Brukar fiska rund Klagshamn en bra fiskeställe.
            http://www.fiskedags.nu

Kommentera

Hej Roger. Freddie heter jag.. Kommer att bo nere i Lund. Är oxå fisketokig. Idagsläget blir det mest insjöfiske efter gädda och abborre men tkr det är kul att testa nya saker.. Har dåligt med fiskevänner här i Skåne, har nämligen bott i Blekinge i många år... Kul om du ville sticka ut ngngång tillsammans.. Har flexibelt jobb och kan även varannan helg......Hör gärna av dig. Mvh Freddie

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
              X