Nizze Zackrisson - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nizze Zackrisson

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nizze Zackrisson

Jaha,man kanske ska krypa till korset då.

Heter Nizze Zackrisson och har varit på FS ett tag.
    Är nästan 30 bast, så åldern börjar ta ut sin rätt.
    Endast Catch and release-fiske, jag äter inte fisk, för det är inte gott.
    Har gått gymnasiet i Forshaga på Sportfiske Akademin där jag senare oxå gick KY-utbildningen. Jag har jobbat 4 säsonger på Hökensås Sportfiske AB, där jag jobbade som fiskeguide och flugfiskeinstruktör, och 1,5 år på El-Ge Sportfiske AB.
    Nu jobbar jag som byggnadsvårdare i Svensk Byggtradtion, Aneby.

Jag fiskar det mesta. Är periodare av rang. Just nu är det gädda som ligger i topp, följt av abborre och gös. Jag har sedan 2002 fiskat karp och annan specimenfisk. Har hållit på lite lätt med trolling oxå, men inte känt suget efter en större båt.
    Är mycket road av fisketävlingar av den seriösare sorten, T.ex. Gäddfestivalen i Blekinge, Pike Challenge etc. Lyckades faktiskt vinna PC-09 både i Team och individuellt. Får åka till Florida för att representera Sverige i IGFA/Florida Outfitters Inshore World Championship. Ska bli kul.

Åker runt i en Terhi 410 med 20 hk Yamaha.

Bor i en kåk med en massa (2) hundar, ett as till katt och en underbar tjej till sambo.

När jag inte jobbar eller fiskar så tar jag bössan och ger mig av till skogs för att dräpa söta rådjur.

Min bästa fisk i Sverige är en färna på 2620g och en röding på 4240g. Har oxå varit utomlands ett par vändor. En till Tobago och en tripp till Los Roques, Venezuela.

Lyssnar bara på bra musik, all dålig musik (typ Lale) får fjollorna hålla på med.

Vill nån av okänd anledning veta mer, så PM'a
    Senast ändrad av Nisse med z:a; 2009-10-30, 23:53.
    Team El-Ge Småland
    http://nizzeofredde.blogspot.com

Ursprungligen postat av Nisse med z:a Visa inlägg
    Jaha,man kanske ska krypa till korset då.

Heter Nizze Zackrisson och har varit på FS ett tag.
    Är nästan 30 bast, så åldern börjar ta ut sin rätt.
    Endast Catch and release-fiske, jag äter inte fisk, för det är inte gott.
    Har gått gymnasiet i Forshaga på Sportfiske Akademin där jag senare oxå gick KY-utbildningen. Jag har jobbat 4 säsonger på Hökensås Sportfiske AB, där jag jobbade som fiskeguide och flugfiskeinstruktör, och 1,5 år på El-Ge Sportfiske AB.
    Nu jobbar jag som byggnadsvårdare i Svensk Byggtradtion, Aneby.

Jag fiskar det mesta. Är periodare av rang. Just nu är det gädda som ligger i topp, följt av abborre och gös. Jag har sedan 2002 fiskat karp och annan specimenfisk. Har hållit på lite lätt med trolling oxå, men inte känt suget efter en större båt.
    Är mycket road av fisketävlingar av den seriösare sorten, T.ex. Gäddfestivalen i Blekinge, Pike Challenge etc. Lyckades faktiskt vinna PC-09 både i Team och individuellt. Får åka till Florida för att representera Sverige i IGFA/Florida Outfitters Inshore World Championship. Ska bli kul.

Åker runt i en Terhi 410 med 20 hk Yamaha.

Bor i en kåk med en massa (2) hundar, ett as till katt och en underbar tjej till sambo.

När jag inte jobbar eller fiskar så tar jag bössan och ger mig av till skogs för att dräpa söta rådjur.

Min bästa fisk i Sverige är en färna på 2620g och en röding på 4240g. Har oxå varit utomlands ett par vändor. En till Tobago och en tripp till Los Roques, Venezuela.

Lyssnar bara på bra musik, all dålig musik (typ Lale) får fjollorna hålla på med.

Vill nån av okänd anledning veta mer, så PM'a

Du är vid liv iaf hör jag!
    Hur gick fisket i venezuela då? inte hört ngt ifrån den resan..
    Näe, ska satsa på bli ekonomiskt oberoende jag så jag kan utforska all världens fiske jag, men nu blir det sängen :P
    // Johan Sjölén

http://johansjolen.blogspot.com/

Kommentera

Venezuela var grymt! Mycket svårare fiske än Tobago, men helt stolligt!
      Team El-Ge Småland

Kommentera

välkommen hoppas du drivs på detta forum

Kommentera

Antmeister: Nisse har varit medlem sedan 2004....

Kommentera

Hade jag ingen aning om. Jag tänkte att man pressenterar sig när man blir medlem inte 5 år senar
            Senast ändrad av antmeister94; 2009-11-01, 12:39.

Kommentera

Tackar ändå.

Ibland sitter tummen ordentligt fast
              Team El-Ge Småland

Kommentera

Vad är det för fel på laleh? om man är ensam ute på sjön är det ju asskönt med lite lugnare låtar?

Nej jag är ingen fjolla...

Kommentera

Lugna låtar är inte riktigt för mig. En å annan metalballad finns ju med i listorna, men fär det mesta är det fetdistat och en trummis som löper amok!
                  Team El-Ge Småland

Kommentera

Okej, det förstår jag. Umdrar bara varför du relaterar Laleh till fjollor?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X