västerbottens kille i södertälje - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

västerbottens kille i södertälje

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• västerbottens kille i södertälje

hej är en 31årig kille som flyttat ner från storuman i västerbotten till södertälje jobbar som grävmaskinist i stockholm jag söker kompisar i eller runt södertälje har ett stort intressen för att fiska jag hoppas hitt lära känmna lite folk som känner till nå bra ställen sen e det ju roligare om man e fler när man e ute o fiskar tack på förhand Henrik.

Är inte ute så ofta, kan bero på att jag inte har något sällskap ^^

Men annars har du en intresserad 18 åring som kör spinnfiske med haspelrulle.
    Amatörfiskare.

Kommentera

Ser du kommer från storuman. Fångades det aldrig några asgäddor där som åt sig feta på alla regnbågar ?

Kommentera

Ursprungligen postat av tfos Visa inlägg
        hej är en 31årig kille som flyttat ner från storuman i västerbotten till södertälje jobbar som grävmaskinist i stockholm jag söker kompisar i eller runt södertälje har ett stort intressen för att fiska jag hoppas hitt lära känmna lite folk som känner till nå bra ställen sen e det ju roligare om man e fler när man e ute o fiskar tack på förhand Henrik.
        Tjena Henrik!

Det skulle vara jättekul att få sällskap. Har ingen båt själv än dock.

Skicka ett PM så kan vi ordna till något.

MVH

Anders

Kommentera

Tjena Anders. Heter Linus och är 23år. Har fiske som nyfunnet intresse. Kul att dela intresse med så många. Har kompisar med båt belägna i nyköpings skärgård och i skanssundet. Riktigt bra fiske där tydligen. Hör av dig så kanske vi kan fiska tillsammans

mvh // Linus
          Mess with the best! Die like the rest

Kommentera

Ursprungligen postat av KruXen Visa inlägg
            Tjena Anders. Heter Linus och är 23år. Har fiske som nyfunnet intresse. Kul att dela intresse med så många. Har kompisar med båt belägna i nyköpings skärgård och i skanssundet. Riktigt bra fiske där tydligen. Hör av dig så kanske vi kan fiska tillsammans

mvh // Linus
            Det skulle vara jättekul.

Har inte fiskat så mycket runt nyköping utan det har blivit från stendörren och uppåt. Trosas södra skärgård är riktigt bra.

Återkommer så kan vi koka ihop något.

MVH

Anders

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
            X