Fiskevänner i Gbg området? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskevänner i Gbg området?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fan va kul att folk börjar skriva i tråden igen. Va tomt ett tag....någon som fått någon fin gädda det senaste? jag har bommat de senaste 3 ggr. Ska dock ta nya tag imorgon. Skit fiske på er!

Kommentera

krokade två gäddor, varav en kändes riktigt rejäl, när jag fiskade i nordre nyligen, vill tillbak men har inte råd att hyra båt för 600kr/halvdag. Blir fiske söndag och måndag i helgen. Ska ta en titt på sällskapet!

Kommentera

Ursprungligen postat av Ziltoid Visa inlägg
        krokade två gäddor, varav en kändes riktigt rejäl, när jag fiskade i nordre nyligen, vill tillbak men har inte råd att hyra båt för 600kr/halvdag. Blir fiske söndag och måndag i helgen. Ska ta en titt på sällskapet!

hahaha, 600kr/halvdag, ett jävla skämt eller? vilka hyr ut till sånna priser? ocker för fan ju.

Kommentera

http://www.kbu.se/ man får betala bränslet själv.... var ganska desperata att få fiska och jag har tyvärr inte tillgång till båt =(

Kommentera

Kul att det är folk från kungälv här. Vart fiskar ni någonstans när ni fiskar i nordre älv? har själv varit ute 10-15 ggr nu i vår på en hel del olika ställen, men jag har bommat totalt, det enda jag fått är en plattfisk som följt efter min rapala wobbler. :/ :P

Vill ha tips på heta ställen.

Mvh Emil
            www.fiskepolare.se

Kommentera

Bor i majorna, bara fiskat i Nordre en gång, men fick tips av uthyraren på vart folk tagit fisk tidigare. Finns en järnvägsbro kring vilken folk tygligen tagit några gäddor de senaste veckorna.

Jag var den första i år som tagit en havsöring av människorna han hyrt ut till. Konstigt, jag trodde det skulle finnas en hel del vid den här tiden. Själv var jag ute för att landa storgäddan men fick aldrig upp nån i båten =(

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
              X