Fiskevänner i Gbg området? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskevänner i Gbg området?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskevänner i Gbg området?

Hej

Jag undrar om det finns några fiskeintresserade i Gbgområdet, som vill ta en fisketur? Mina vänner har tröttnat på mina förfrågningar om fiske dagarna i ända.
    Kan inte så mycket om havsfiske men lär mig gärna. Har tillgång till egen båt.

Skit fiske.!

jag är altid sugen på litte fiske om jag är ledig i från jobbet de är bara att höra av sig tittar till dena sida nestan varje dag så skika ett pm

Kommentera

Ursprungligen postat av Andreas81 Visa inlägg
      jag är altid sugen på litte fiske om jag är ledig i från jobbet de är bara att höra av sig tittar till dena sida nestan varje dag så skika ett pm
      Samma gäller mig. Ingen av mina vänner gillar att fiska så jag kanske kan haka på nån gång också. Även om jag fortfarande är väldigt grön på fiske :p

Kommentera

Man är väl alltid sugen på fiske, bara man är ledig från jobbet så har precis flyttat ner hit till gbg så har ingen koll på områden eller fiskeställen. vad fiskar du för nått?

Kommentera

Jag letar alltid efter nya fiskekompisar!
          Efter att ha fiskat i västra götaland i mågna år har jag en hel del erfarenhet av området.
          Jag har också båt och bil.

Kommentera

lite nya fiskekontakter är aldrig fel

Hur gick det förrästen på Mjörn senast? Bra att kunna utbyta hotspots och för tillfället heta fiske platser inom en grupp som inte läcker allt för mycket. Skulle även kunna tänka mig att man åker ut med en liten flotta tillsammans. Jag har också båt på trailer så varför inte bestämma ngt vatten och tidpunkt. Är själv mest inriktad på insjöfiske (liten båt, linder 400)
            LUDDE

Kommentera

Nja inte i Gbg området menvafan om du är i kungälv eller romelanda så fan säg till

adda msn: larsson91@msn.com

skitfiske på dig !
              http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=50284

Min fiskedagbok : http://www.fiskepolare.se/index.php?kID=63&tID=2183

Kommentera

är har du en fiske intresserad till från götet

Kommentera

Jag ska snart ha relaesefest för alla mina nya drag. Och då behöver jag hjälp med att testa dem. De é ju några stycken. Hälst uppe i Älven. Håller på att renovera min båt. Så är det någon som har båt, så är ju det grymt.
                  Gå med i Göteborgs Fiskevänner
                  http://www.fiskesnack.com/forum/group.php?groupid=13

Kommentera

Jag bor i kungälv. alltid roligt med fiske sällskap, min fiske säsong börjar nu i april så.
                    www.fiskepolare.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X