Jensa från Norrköping ;) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jensa från Norrköping ;)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jensa från Norrköping ;)

Tja här har ni en kille som heter Jensa och är 31 år gammal och bor i Norrköping
    Har fisktat en del i mitt liv men anser mig ändå som nybörjare tack vara att jag ej fiskat på väldigt länge.Men har nu fått fart på intresset igen
    Har en del stora gäddor på meritlistan men är på jakt efter fler och större.

Finns det några från Norrköping här så hör gärna av er så kan vi ge oss ut och fiska lite tillsammans nångång

Mvh Jensa
    Gilla och följ oss på facebook
    www.facebook.com/TeamFishingForFun

Mina PB:n
    Gädda 12.70 kg 117 cm
    Gös 5.70 kg 80 cm
    Abborre 1.32kg 46 cm

Hej o välkommen hit, jag har hittat en massa intressanta trådar på forumet sedan jag börjat.
    Skit fiske =)
    En kackerlacka med diamanter är ändå en kackerlacka!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Madeleine Visa inlägg
      Hej o välkommen hit, jag har hittat en massa intressanta trådar på forumet sedan jag börjat.
      Skit fiske =)
      Tack tack Har oxå hittat och fått reda på en hel del intressanta grejer här
      Gilla och följ oss på facebook
      www.facebook.com/TeamFishingForFun

Mina PB:n
      Gädda 12.70 kg 117 cm
      Gös 5.70 kg 80 cm
      Abborre 1.32kg 46 cm

Kommentera

Tjena Jensa,

Jag heter Marcus, är 23 år och bosatt på min studieort Linköping. Jag har precis hämtat ner lite utrustning från farsan i Stockholm och är nu sugen på att fiska lite här i Östergötland också. Tog en gädda på 8 kg i Stockholms skärgård under påskhelgen och blev då sjukt sugen på att fiska lite här i krokarna också Det blir ju så lite fiske när jag måste upp till Stockholm för att fiska annars. Har ingen bil eller båt (eller flytväst för den delen), men sjysst spö, rulle, tafsar och några drag lyckades jag få med mig iaf. Och till Norrköping kommer man ju med tåg eller buss på en halvtimme. Jag är iaf rätt trevlig och kul att fiska med, men håller gärna käft om det fordras av mig

Självklart står jag för kostnader som kan tänkas uppkomma (bensin osv).

Hör av dig om du är intresserad.

Mvh Marcus

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X