Hej hej=) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hej hej=)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kul med en tjej till på forumet, det behövs fler, så välkommen.

Ja du komiskt med likheter ibland, jag är också från Göteborg ungefär samma ålder och har bott lite här och där utmed västkusten också och flyttat runt lite. För tillfället bor jag i Östersund och har också uppfödning fast Ragdoll. Pimpelfiskar också fast på amatörnivå och har bara tävlat en gång i pimpel och först fick jag höra att det blev delad seger, men sen särskiljde de och då blev jag tvåa, men var inte ledsen för det en kalasdebut. Kul men vet inte om det blir något mer tävlande. Är inte med i någon fiskeklubb än men kanske blir framöver.

Kommentera

Ja det behövs lite mer tjejer här tror jag=)
      Haha ja så tokigt det e ibland. =)
      Just nu har jag två sovandes kattungar bredvid mig här i sängen. Hur söta som helst. De är kvar sedan senaste kullen....kunde bara inte sälja dem...så underbara=)
      Skit fiske på dig i framtida pimpeltävlingar =)
      En kackerlacka med diamanter är ändå en kackerlacka!!

Kommentera

Hej o välkommen till denna sida
        Kul med en tävlingspimplande tjej, här i Göteborgstrakten brukar det vara tunnsått i damklassen. Det är väl mest i äldre damveteraklassen som några goa finska tanter ställer upp. Du har nog gjort rätt som flyttat norrut med tanke på vintrarna här nere på västkusten. Förra säsongen var abstinensen stor ,inte en enda tävling, bara 2 kort pass på 5cm is på Härlanda Tjärn o en sjö i Ale kommun. Fick i alla fall känna o dra några borrar. En klubb som är stora på pimpel är Nora-Gyttorp , har arrat SM o brukar knipa en del medaljer
        Ha de gött hälsar Lennart

Kommentera

Hej Lennart!
          Javisst är det tråkigt med isen på västkusten ibland. Inge kul alls. Och gå på tunna isar är inget som jag gillar.
          Ja det e mest veteran damer och finskorna har ja träffat på dem med. =) Så det är ju bra att några tjejer vill pimpla lite =)
          Ja den klubben har jag funderat på att bli medlem i. Hoppas på att det blir bra isar denna vinter o att det blir en del tävlingar.
          Skit fiske på dig =)

*kram*

Kommentera

hej o välkommen fiskande tjejer är sällsynt
            har inte träffat nån som vill med ut o flugfiska än
            så vanligt är det ju inte

kul att du har katter har själv en norsking okastr hanne
            då jag tänkte jag skulle hitta en mainecoon hona åt han
            eller en sibirisk skogskatt men priserna är ju hutlösa
            får väl låna en hona någonstans
            i övrigt så är skogisarna helt underbart stabila o lugna i syket

Kommentera

en kanske dum fråga ! hur fasen kan man tävla i fiske ????
              går väl inte att tävla i njutning heller
              flugfiske tokig djävel från Borlänge

kommer fåglar från fågelfrön

Kommentera

Mcflyfisher: Ja ovanligt är det med oss tjejer som gillar att fiska och som vill lära mer dessutom. Men någon måste ju gå emot strömmen *ler* Och här e jag!!
                Skogisarna är underbara katter, men varför letar du efter en mc hona el sebir och inte en renrasig hona?

turbofreak: Haha ja jo säg det men det är väl inte så illa att man kan kombinera att sitta och njuta på isen samtidigt att man kanske vinner något litet *smile* Och jag är med i tävlingarna för att komma ut o njuta, se nya sjöar, träffa folk o ha kul. Men jag brukar gå ut o fiska själv med en vacker vinterdag när solen skiner och fisken nappar. *ler*

*kram* från mig =)

Kommentera

ungefär som att tävla i sex menar jag ! det går att tävla om vem som får flest/störst fiskar ! men det går inte att tävla i njutning
                  flugfiske tokig djävel från Borlänge

kommer fåglar från fågelfrön

Kommentera

Ursprungligen postat av turbofreak Visa inlägg
                    ungefär som att tävla i sex menar jag ! det går att tävla om vem som får flest/störst fiskar ! men det går inte att tävla i njutning
                    Haha nej det är sant det går ju inte.

*kram*

Eller.....? haha

Kommentera

Nora har en bra fiskeklubb massor med pimpel, regnbågsvatten, trolling, göstävlingar, Norgeresor m.m Ha det

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X