Pirat ifrån Umeå :) ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pirat ifrån Umeå :) !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Pirat ifrån Umeå :) !

Halloj alla fiske tokar och entusiaster ( eller hure nu stavas )

Patrik heter jag och har bott i mitt umeå hela livet, jag är arbetslös för tillfället och har varit det ett bra tag, men jobbat lite här och var för att ha råd å fiska å leva!

Jag fiskar runt omkring i umeå kanske lägger en 4-5 pass per vecka, främst är det älven som tar upp mest tid. På våren är det öringen som gäller uppströms cyckelbron! Sen i senare maj när mörten börjar leka på kajen äre främst gädda och aborre som fiskas till isen lagt sig, och på senare år har det blivit en del specimen id och brax!

På vintern äre mest lake som fiskas i hissjöns enorma djup!

Har trist nog inte så många kort att sprida ut på dom större man fångat i dragen kring umeå pga alla kameror x 2 jag köpt brukar paja inom en månad för jag har alldrig tagigt mig tid att köpa en liten väska åt dem, men det har blivit en hel del igenom åren!

Har båt i hissjön och i älven, bara höra av er om ni vill följa med på en tur!

Skitfiske på er!

MVH Patrik.
    Senast ändrad av umeå_älven; 2008-08-02, 16:31.
    ...............___@@@__
    ......_____//____?____\______
    ----o------C & R-POLICE----@) NEE NOR NEE NOR
    -----`--(@)=====+====(@)-

"Har båt i hissjön och i älven, bara höra av er om ni vill följa med på en tur!"
    Noterat!! Har du fått någon större Lake denna säsong?
    A bad day of fishing is better than a good day of work.
    http://markusfiske.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av umeå_älven Visa inlägg
      Halloj alla fiske tokar och entusiaster ( eller hure nu stavas )

Patrik heter jag och har bott i mitt umeå hela livet, jag är arbetslös för tillfället och har varit det ett bra tag, men jobbat lite här och var för att ha råd å fiska å leva!

Jag fiskar runt omkring i umeå kanske lägger en 4-5 pass per vecka, främst är det älven som tar upp mest tid. På våren är det öringen som gäller uppströms cyckelbron! Sen i senare maj när mörten börjar leka på kajen äre främst gädda och aborre som fiskas till isen lagt sig, och på senare år har det blivit en del specimen id och brax!

På vintern äre mest lake som fiskas i hissjöns enorma djup!

Har trist nog inte så många kort att sprida ut på dom större man fångat i dragen kring umeå pga alla kameror x 2 jag köpt brukar paja inom en månad för jag har alldrig tagigt mig tid att köpa en liten väska åt dem, men det har blivit en hel del igenom åren!

Har båt i hissjön och i älven, bara höra av er om ni vill följa med på en tur!

Skitfiske på er!

MVH Patrik.
      skulle vara kul att följa med å fiska nån gång då min fiske polare dragit norröver
      fiska du nå gädda på vintern?
      var till hissjö å skulle prova det så kallade djupet men där var det inte mer än 2 meter

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
      X