Hellu alla glada, en till nykomling här. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hellu alla glada, en till nykomling här.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hellu alla glada, en till nykomling här.

Hej, ganska ny här men har inte hunnit presentera mig.
    Tom heter jag 17 år från Gävle. Pluggar på IT-Media inriktningen på Johnbauergymnasiet i Gävle.
    Mina största intressen är musik och fiske och just nu längtar jag bara till sommarn när jag får tid att vara i stugan i hälsingland i Söderomsjön mellan Alfta och Edsbyn.

Har alltid fiskat och mitt största intresse innom fiske är spinn och jerk efter gädda. Nöter hårt i vår lilla sjö Lössnan i söderomsjön under sommarhalvåret.
    Har lite fiskeresor planerade för 08, bland annat ska jag upp till sälen och fiska Harr och båge utöver semestern i stugan som jag ser fram emot så mycket att utbildningen blir lidande, när man upptäcker att man suttit och drömt våldsamma hugg, spegelblanka vatten och forsande strömmar halva lektionen.

Mina fösta intryck av sidan är en mycket levande trevlig fiskecommunity med många erfarna fiskare

Det var det.
    //Sitrec

Välkommen Hoppas du trivs, men det har jag svårt att tro att man inte gör om man är fiskeintresserad.

Var i hälsingland brukar du fiska när du är där?

Kommentera

För det mesta runt Alfta och Edsbyn i Ovanåkers kommun, i lössnan, bornasen, skalen, grängen, flaxnan och övre delen mot mållången hans Lidmans "Svartå" och alla tjänar i området. Men också uppåt vintrömmarna i voxna och andra mer avlägsna vattendrag ^^.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
      X