Jag har inte testat fiska från kajak, men får många typer av fiske känns det riktigt lockande. Juste med mobiliteten oxå, funderar på försöka pula in en kajak i cykelförrådet
Ny här och söker likasinnade som fiskar från kajak
skitfiske på Er
Sinkarn
Tjena Sinkarn
Himla kul att se att det blir fler som ser tjusningen i kajakfiske. Om jag inte räknat fel så börjar vi närma oss en liten skara av ett 5-tal kajakfiskare här på FS. Vad har du för flytetyg? Pimpad?? Intressanta lösningar på specifika kajakfiskeproblem???
Har själv hållt på med kajakfiske till och från de senaste 5 åren dels i Californien och dels i Sommen/Vättern. Senast i julas blev det en vända till San Diego med personligt rekord på Säl - ung 350 kg. Tyvärr inga bilder eftersom kamerans minnsekort havererade.
Håller just nu som bäst på att fundera ut hur jag ska få in GPS och en djuprigg på kajaken utan att det ser för dj_ligt ut. Eventuellt får djupriggen ligga på landbacken men det skulle vara himla bra om det gick. Inte så mycket för att komma ner på djupet som att det gör det möjligt att ha mer än två spön ute samtidigt.
Kommentera