Tjenare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tjenare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tjenare

Hejsan, har hört talas om en ganska hård chargong på detta forumet, så därför tänkte jag ta reda på det själv.

Jimmy heter jag, 19år och bor i lindesberg. Det fisket jag riktar mig mest på är jerkbait och trolling, men även spinn och kanske lite bottenmete funkar fint =)

Till sommaren är jag färdigutbildad Nätverkstekniker.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ni får fråga på om det är nåt ni funderar på =)

Den är inte speciellt hård, oftast ganska pubertal om jag får säga det själv.
    .................................................. ......................
    :popcorn

Kommentera

Hej Jimmy och välkommen till FS

Nja inte är det så hårt här på FS tycker jag, det är mest en massa kunniga och trevliga människor som gärna delar med sig av sitt kunnade och gärna diskuterar fiske i alla dess former, självklart har vissa olika åsikter och det kan så klart hetta till i debatten ibland men så är det väl även i verkliga livet?!

Dessutom är Vi ca dussinet Moderatorer förutom Admin som håller ordning på det hela så att debattnivån förblir trevlig och saklig, så har Du några funderingar eller åsikter så är det bara att höra av Dig till någon av oss.

Så nu är det bara att Du kastar Dig ut i forumet och frågar/debatterar hej vilt och ger Din syn på saker och ting.

Kommentera

Den enda gången det är lite hårt kanske kan vara när folk inte använder sökfunktionen utan ställer samma frågor som vart uppe 100 gånger tidigare. Det har dock blivit bättre på sista tiden tycker jag, bemötandet av dem som ställer frågor som vart uppe dvs. Ett visst mått av pubertal stämning och lite gnabb mellan folk som känner varandra kan förekomma men det är oftast faktiskt trevlig stämning, för mig är det en av de bästa grejjerna.

Välkommen.
        När drar vi?

Kommentera

Det kan väll hända att vissa ibland tenderar att låta en smula nedlåtande... Men det gäller juh inte bara på fiskesnack. I stort är fiskesnack.com en MYCKET trevlig plats att ventilera sig!
          Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Okay, det låter fint =) Nu ska vi se om jag kan hjälpa till med min kunskap i några debatter =)

Kommentera

Det kan du garanterat! om du vill ha något att bita i kan du ju testa C&R debatten!
              Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Ursprungligen postat av zylis Visa inlägg
                Okay, det låter fint =) Nu ska vi se om jag kan hjälpa till med min kunskap i några debatter =)
                Tjena och välkommen :-)

Har du ngra kunskaper om felsökning/mätning med en DSP 4000 ?

Kör hårt
                [FONT="Fixedsys"][/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av zylis Visa inlägg
                  Hejsan, har hört talas om en ganska hård chargong på detta forumet, så därför tänkte jag ta reda på det själv.

Jimmy heter jag, 19år och bor i lindesberg. Det fisket jag riktar mig mest på är jerkbait och trolling, men även spinn och kanske lite bottenmete funkar fint =)

Till sommaren är jag färdigutbildad Nätverkstekniker.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ni får fråga på om det är nåt ni funderar på =)
                  Håll i dig
                  Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Hej på deg .

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X