Hejsan, ny här! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hejsan, ny här!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hejsan, ny här!

Hej!
    Jag bor i ängelholm är 23 år, blev fast för fisken ända sedan jag flyttade hit från en minde ord på landet.
    Och nu letar jag både fiske kompisar och tips för att göra det ännu roligare!
    Trakterna runt ängeholm börjar jag få hyffsad koll på, men inga häftiga personbästa ännu.

Nu letar jag efter någon som vill fiska och ha det trevligt, då ingen i min vänskapskrets gillar att fiska även efter många försök.

Det ska bli kul att bli en fullbordad fiskesnack användare!
    Tack för mig!

//Otto

Välkommen!

Kommentera

Välkommen in i stugan
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Tjena, då sitter vi i ungefär samma sits.
        Själv är jag inflyttad till Ängelholm för ca 1,5 år sen, känner därför inte så många i denna stan och känner definitivt inte några fiskare. Har nyligen börjar återuppta mitt fiske intresse igen och är nybliven Flugfiskare, har bara varit ute några gånger med flugspöet men tycker att jag börjar få in ett bra kast även där nu, är även ute en del med mitt haspelset fortfarande.hade varit kul att ha någon att snacka fiske med och fiska med.

//Mattias

Kommentera

Välkommen i gänget!
          What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Vad kul!
            Jag har nämligen också precis kommit igång med flugfiske, svingen sitter inte riktigt ännu men några gånger till så är det nog det enda spöet som hänger med!
            Skulle du få för dig en dag att sticka iväg och lyfta lite linor så är jag gärna på!
            Skriv i PM om du vill ha mer info

Kommentera

Det vore kul att blöta fluga ihop vid tillfälle. Jag håller mycket till i Björka dammen utanför Sjöbo.

Kommentera

Kul med nya medlemmar. Välkommen.
                Jag är en fotograf och filmskapare som älskar det kontrollerade kaos som följer med kajakfiske.

Sponsor: https://Kajakfiskarna.se

Kommentera

Det låter lockande och jag är gärna på det också efter havsöringarnas tid. Har en 8 månaders dotter och sambo som jobbar väldigt oregelbundet så det krävs lite extra planering för fiske en bit bort men det tycker jag absolut att vi ska satsa på vid ett tillfälle

Kommentera

Hej!

Vi får väl försöka att puzzla ihop en fiske tur till Björka vid tillfälle då. PM'a mig när du ser att du kan?
                    Jag är ju sjuk pensionär och har bara en katt som sambo, som uppskattar att jag fiskar så jag kan oftast när som helst bara jag får en eller 2 dagars förvarning. Sen eftermiddag och kvälls tid är ju oftast bra i den dammen. Då brukar eventuell vind ha mojnat också så att man ser vaken bra och insekterna börjar att kläckas i litet större mängder.
                    Senast ändrad av Jock Scott; 2017-05-01, 10:16.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X