Fiskegalen tjej söker fiske-kompisar i Stockholm! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskegalen tjej söker fiske-kompisar i Stockholm!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskegalen tjej söker fiske-kompisar i Stockholm!

Hallå där!

Tog studenten i år och under sommaren har jag återupptäckt mitt barndomsintresse. Jag har blivit galen i att fiska och gör det så fort jag får en chans, meeen... Det börjar bli jobbigt att cirkulera runt Mälaren i Huddinge/Botkyrka då varken fisken eller trivselnivån i området är på topp.

Därför söker jag fiske-kompisar, hahah. Du får gärna ha båt eller tillgång till någon trevlig brygga, då jag saknar tillgång till båda... Ett bra humör och trevligt sällskap duger lika bra om du precis som mig saknar båt och brygga x) Viktigast är väl att du bor i Stockholm och gillar att fiska!

Och vad kan jag bidra med?
    1. Ett otroligt bra humör!
    2. Uthållighet - jag orkar fiska 10 timmar i streck!
    3. Löjligt goda matsäckar och hembakt fika.
    4. Stort intresse och vilja att lära mig nytt.
    5. Allmänbildad samtalspartner.

Jag har fiskekort och brukar kasta med haspelspö (jigg, wobbler, spinnare, skeddrag), använda kastmete med mask/agn samt vanligt mete med mask/deg. Har fått stora abborrar och en liiiten gädda, samt massa mört och dylikt. Därför vill jag mer än gärna få prova på att fiska lite annat...

Har aldrig tidigare postat något liknande och vet inte vad för typ av respons jag kan vänta mig... Jag hoppas iaf på det bästa!
    Läs gärna min blogg och stötta en ung tjejs fiskeintresse! - www.fiskelina.webblogg.se

Välkommen hit

Man får hoppas att du hittar någon att fiska med, letar själv efter nya fiskepartners, men bor på fel sida sverige tyvärr

Kommentera

Vad synd!
      Tack och lycka till du med
      Läs gärna min blogg och stötta en ung tjejs fiskeintresse! - www.fiskelina.webblogg.se

Kommentera

Själv bor ja i fel ände av sverige tyvärr.
        Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Tråkigt

Kommentera

Ja. De e alltid rolligare o fiska om man e flera.
            Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Fiskar i Stockholm men främst i norrort. Tar mig dock söderut då och då men då främst mot tyresöhållet. Hör av dig om du vill följa med någon gång.

Kommentera

Om du vill ha gädda så tag en av alla dom där mörtarna och använd den till att meta gädda.
                Ruskigt enkelt grymt effektivt.
                Du kan ha flera gäddmeten ute samtidigt och kan dessutom meta småfisk på samma gång..
                Underhållande och effektivt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Abborrmaster Visa inlägg
                  Om du vill ha gädda så tag en av alla dom där mörtarna och använd den till att meta gädda.
                  Ruskigt enkelt grymt effektivt.
                  Du kan ha flera gäddmeten ute samtidigt och kan dessutom meta småfisk på samma gång..
                  Underhållande och effektivt!
                  Håller med till 100%. Jag börjar alltid med att ta upp en liten mört eller liknande mindre vitfisk som jag har på bottenmete efter gädda. När det är gjort letar jag borren och gösen med annat spö. Man får bara ha 2 aktiva spö där jag fiskar.

Stort plus för fler tjejer som hittar nöjet i att fiska. Spamma nu inte ner henne med privata "skumma" mail grabbar vilket händer ofta på nätet. Själv bor jag i Södra Sverige och inte ens fisket får mig att ta mig till Stockholm, haha.

Kommentera

Kolla dina PM, har säkert plats ibland när jag far ut på Mälaren.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X